اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهمین سالگرد فاجعه انفجار قطار نیشابور

شب شعر «قطار دلتنگی» در نیشابور برگزار می‌شود

به پاس جانفشانی 50 نفر از بزرگ‌مردان ادارات مختلف شهرستان نیشابور که در راه امدادرسانی به حادثه‌دیدگان انفجار قطار در ایستگاه خیام نیشابور آسمانی شدند شب شعر «قطار دلتنگی» در این شهرستان برگزار می‌شود.

شب شعر «قطار دلتنگی» در نیشابور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی نیشابور، شاعران خراسانی اشعار خود را در دهمین سالگرد فاجعه انفجار قطار نیشابور در شب شعر «قطار دلتنگی» تقدیم پرستوهای عاشق در هجوم آتش و دود می‌کنند.

خدابخش صفادل شاعر نیشابوری و مسئول کانون شعر «رابعه» اداره کتابخانه‌های نیشابور افزود: شب شعر «قطار دلتنگی» به پاس جانفشانی‌های حدود 50 نفر از بزرگ‌مردان ادارات مختلف این شهرستان برپا شده است که در راه خدمت و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان انفجار قطار در ایستگاه خیام نیشابور آسمانی شدند.

وی ادامه داد: این شب شعر ساعت 18 روز چهارشنبه 30 بهمن 92 در سالن تربیت واقع در خیابان شریعتی نیشابور برگزار می‌شود.

پدر آتش‌نشان ایثارگر مهدی صفادل خاطرنشان کرد: در این جلسه شاعران برجسته کشور، استان و این شهرستان با قرائت اشعار، سوگنامه اشعار خود را به ارواح 248 جانباخته آن حادثه غم‌‌انگیز اهدا می‌کنند.

گفتنی است، در فاجعه قطار نیشابور که روز 29 بهمن سال 82 در نزدیکی ایستگاه خیام در 17 کیلومتری این شهر رخ داد، 460 نفر زخمی و 248 نفر به دیدار حق شتافتند و آسمانی شدند.

انتهای پیام/2202/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول