اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش خراسان‌جنوبی خبر داد

شرکت 3 هزار نفر در سمینار آموزشی نانو در خراسان‌جنوبی

رئیس اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش خراسان‌جنوبی گفت: تعداد 3 هزار و 457 نفر در سمینار آموزشی نانو در استان شرکت کردند.

شرکت 3 هزار نفر در سمینار آموزشی نانو در خراسان‌جنوبی

محمد آزادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: برای افزایش سطح علمی دانش‌آموزان، همکاران فرهنگی خراسان جنوبی و آگاهی از آخرین یافته‌ها در زمینه فناوری نانو دبیرخانه ستاد فناوری نانو استان مستقر در اداره آموزش فنی و حرفه‌ای و کاردانش با حمایت معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش و همکاری معاون آموزشی مناطق و با دعوت از مدرس مورد تایید ستاد فناوری نانو کشور اقدام به برگزاری سمینار آموزشی یک‌روزه کرده است.

وی با بیان این‌که این سمینار ششم تا 16 بهمن‌ماه جاری در شهرهای خراسان جنوبی برگزار شده است، اذعان داشت: این شهرها شامل بیرجند، دستگردان، درمیان، زیرکوه، سربیشه، طبس، فردوس، قاینات و نهبندان است.

رئیس اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این‌که در این سمینار آموزشی تعداد یک‌هزار و 41 نفر دانش‌آموز دختر شرکت داشتند، تصریح کرد: همچنین یک‌هزار دانش‌آموز پسر و تعداد یک‌هزار و 506 نفر دبیران و هنرآموزان نیز شرکت داشتند.

آزادی ادامه داد: در مجموع 3 هزار و 457 نفر برای شرکت در این سمینار حضور یافتند.

وی با بیان این‌که این سمینار مورد توجه و استقبال دانش‌آموزان استان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: امید است این سمینار نقش به سزایی در قدرت‌افزایی علمی نیروی انسانی استان به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/69010/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول