اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

دولت پاکستان در قبال سلامت مرزبانان ربوده شده مسئول است

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان دولت پاکستان را مسئول سلامت مرزبانان ربوده شده در استان دانست.

دولت پاکستان در قبال سلامت مرزبانان ربوده شده مسئول است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی اخیر در استان، اظهار داشت: اگر هدف گروگانگیران این باشد که نظام جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دهند و یا زمینه آزادی افرادی را فراهم نمایند نتیجه عکس خواهد داشت.

این مسئول افزود: با انجام حرکات تروریستی زمینه رافت اسلامی از بین خواهد رفت و با انجام این تحرکات، دستگاه قضایی تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد.

حمیدی با بیان اینکه دستگاه قضائی با افراد جنایتکار وارد مذاکره و معامله نمی‌شود ادامه داد: به زودی این افراد در چنگال عدالت گرفتار و به نتیجه اعمال ننگین خود خواهند رسید.

وی حفظ جان سربازان گروگان گرفته شده ‌را اولویت همه دستگاه‌های دولتی و قضائی عنوان کرد و ادامه داد: مبداء و مقصد گروگانگیران خاک دولت پاکستان بوده و این دولت موظف است مرزبانان ایرانی را به سلامت به آغوش خانواده‌هایشان بازگرداند و عاملین این اقدام را شناسایی و تحویل دولت ایران دهند.

رئیس کل دادگستری استان اذعان داشت: باید از ظرفیت معتمدین، ریش سفیدان، مقامات محلی، علما و روحانیون به ویژه روحانیون اهل سنت برای بازگرداندن این سربازان ‌استفاده شود و علما این عمل را محکوم و آن را خلاف شرع اعلام کنند.

این مسئول از مقامات دیپلماسی محلی و وزارت خارجه خواست تا با مقامات دولت پاکستان وارد مذاکره شوند و هر چه سریع‌تر 5 سرباز ایرانی را به آغوش میهن اسلامی بازگردانند.

انتهای پیام/75005/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول