اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز:

74 مرکز در استان البرز سبد کالای رایگان توزیع می‌کنند

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در اجرای طرح ارائه سبد کالای رایگان به برخی از اقشار جامعه هم‌اکنون 74 مرکز در این استان در اجرای این طرح مشارکت دارند.

74 مرکز در استان البرز سبد کالای رایگان توزیع می‌کنند

بلال خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: پس از آنکه ارائه سبد کالا به صورت رسمی در کشور آغاز شد، در استان البرز نیز تمهیداتی برای اجرای این طرح سراسری در نظر گرفتیم که هم‌اکنون در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 74 مرکز در نقاط مختلف استان البرز برای ارائه سبد کالا به سرپرستان خانوار که از این سبد برخوردارند، مشغول به فعالیت هستند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: برای ارائه تسهیلات بهتر و تسریع در انجام کار برخی از مراکز میوه و تره‌بار استان البرز نیز اقدام به ارائه سبد کالا به شهروندان می‌کنند.

خلیلی با تاکید بر اینکه هم‌اکنون شرایط مناسبی در اجرای طرح فوق در استان البرز حاکم است، گفت: با همکاری و تعامل مردم و دستگاه‌های مرتبط این طرح با آرامش در استان البرز در حال انجام است.

وی اظهار کرد: در مجموع 254 هزار نفر در استان البرز مشمول دریافت سبد کالای رایگان هستند که به مرور زمان سبدهای فوق به تمام آن‌ها ارائه خواهد شد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه تاکنون چه تعداد از مشمولان موفق به دریافت سبدهای کالای خود شده‌اند، افزود: تاکنون حدود نیمی از 254 هزار نفری که سبد کالای رایگان در استان البرز به آنها تعلق می‌گیرد، سبد و محصولات خود را دریافت کرده‌اند.

خلیلی ادامه داد: بر اساس آخرین آمارها طی 2 هفته که از اجرای طرح فوق می‌گذرد، در مجموع 125 هزار نفر از مشمولان سبدهای کالای خود را با حضور در مراکز پیش‌بینی شده، دریافت کرده‌اند.

وی در پایان گفت: با توجه به تمهیدات پیش‌بینی شده تمام افراد مشمول به طور قطع و به مروز زمان تا پیش از پایان سال سبدهای خود را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول