اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دومین سال متوالی

آموزش و پرورش قهرمان مسابقات فوتسال ادارات قرچک شد

نهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان ادارات در شهرستان قرچک با عنوان جام طلوع فجر با قهرمانی تیم آموزش و پرورش این شهرستان همراه شد.

آموزش و پرورش قهرمان مسابقات فوتسال ادارات قرچک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران صبح امروز نهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان ادارات در شهرستان قرچک با عنوان جام طلوع فجر از خط پایان عبور کرد.

نهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان ادارات در شهرستان قرچک با حضور هفت تیم از ادارات شهرستان قرچک در قالب دو گروه چهار و سه تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم‌های اداره آموزش و پرورش، سازمان آبفا، شهرداری ناحیه یک و اداره برق به نیمه نهایی رقابت‌ها راه پیدا کردند.

آموزش و پرورش و سازمان آبفا در دور نیمه نهایی نیز با شکست رقبای خود فینالیست شدند و دو تیم دیگر نیز برای کسب مقام سوم رقابت کردند. در روز پایانی این مسابقات در بازی رده‌بندی در یک بازی تماشایی سازمان آب و فاضلاب موفق شد با حساب سه بر یک شهرداری ناحیه یک را از پیش‌رو برداشته و مقام سوم مسابقات را از آن خود کند.

پس از مسابقات رده‌بندی نیز تیم‌های آموزش و پرورش و اداره برق در یک دیدار مهیج فینال مسابقات را برگزار کردند که در نهایت آموزش و پرورش برتری بر حریف خود مقام قهرمانی را کسب کرد.

حسین قاسمی‌زاده، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک در پایان این مسابقات هدف از برگزاری این مسابقات را تقویت روحیه ورزشی کارکنان ادارات برشمرد و گفت: کارمندان ادارات باید برای تقویت شادابی و نشاط خود برای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم ورزش را در برنامه روزمره خود قرار دهند.

وی همچنین خواستار شد تا ادارات شهرستان در دیگر رشته‌های ورزشی نیز حضور فعال داشته باشند.

این گزارش حاکی است، در پایان مراسم نیز احکام و هدایای تیم‌های برتر توسط مسئولان شهرستان قرچک به تیم‌های برتر اهدا شد.

انتهای پیام/2462/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول