اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان خبر داد

رفع مشکل گاز و آب ناحیه صنعتی مرزبان ازنا تا سال آینده

معاون برنامه‌ریزی استاندار لرستان گفت: تا سال آینده مشکل گاز و آب ناحیه صنعتی مرزبان ازنا برطرف می‌شود.

رفع مشکل گاز و آب ناحیه صنعتی مرزبان ازنا تا سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد علی هادی‌چگنی صبح امروز در بازدید از شهرک صنعتی مرزبان ازنا گفت: برای رفع عمده‌ترین مشکل استان که بیکاری است، نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هستیم و برای تحقق این مسئله هم باید در حوزه‌ زیرساخت‌های لرستان اقدامات گسترده‌ای صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در این میان شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند که ضروری است، مشکلات زیرساختی آن‌ها بررسی و چگونگی رفع آنها در دستور کار قرار گیرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار لرستان افزود: یکی از مشکلات ناحیه صنعتی مرزبان ازنا گاز است که در این زمینه شرکت گاز اقداماتی را انجام داده و قرار است پیمانکار پروژه موظف شود ادامه‌ کار را با جدیت بیشتری در برنامه قرار دهد و حداکثر تا پایان فروردین‌ماه سال 93 پروژه به بهره‌برداری برسد.

هادی‌چگنی به مشکل آب این ناحیه هم اشاره کرد و گفت: با موافقت مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان مقرر شد 150 میلیون ریال اعتبار در بودجه‌ سال 93 این شرکت برای حفر چاه و زیرساخت‌های مورد نیاز دیگر در این زمینه اختصاص یابد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار لرستان ابراز امیدواری کرد که تا پایان خرداد 93 مشکل آب ناحیه صنعتی مرزبان ازنا برطرف شود.

هادی‌چگنی تصریح کرد: در حوزه‌ زیرساخت‌های مخابراتی و اینترنتی هم امیدواریم شرکت مخابرات استان با همکاری فرمانداری ازنا مشکلات موجود را سریعاً برطرف کنند تا از این حیث هم مشکلی در این ناحیه وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/85001/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول