اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد:

شهرک‌های صنعتی لرستان دارای مشکلات زیادی هستند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: شهرک‌های صنعتی لرستان به عنوان مهم‌ترین زیرساخت‌های صنعتی استان دارای مشکلات زیادی هستند.

شهرک‌های صنعتی لرستان دارای مشکلات زیادی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین سلاح‌ورزی صبح امروز در بازدید از شهرک‌های ناحیه صنعتی مرزبان ازنا که با حضور معاون برنامه‌ریزی استانداری لرستان انجام گرفت، اظهار داشت: شهرک‌های صنعتی لرستان به عنوان مهم‌ترین زیرساخت‌های صنعتی استان دارای مشکلات عدیده‌ای هستند که برطرف نمودن این مشکلات نیاز به تعامل گسترده‌ی همه‌ دستگاه‌های دولتی و غیردولتی دارد.

این مسئول با اشاره به ضرورت احیاء زیرساخت‌های لازم برای رونق اقتصادی استان گفت: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و آمدن هوشنگ بازوند استاندار جدید لرستان این تعامل در سطح بسیار مناسبی به وجود آمده و عزم وی بر رفع مشکلات است.

وی افزود: بازدید مسئولان استانداری از همه‌ شهرک‌های صنعتی استان یکی از برنامه‌هایی است که در کمیته‌ پیگیری مشکلات شهرک‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با قدردانی از استاندار لرستان و معاون برنامه‌ریزی استانداری که به صورت جدی پای کار آمده‌اند، ابراز امیدواری کرد، این سطح تعامل و همکاری تا رسیدن به نتیجه‌ مطلوب که حداقل برطرف شدن مشکلات عمومی شهرک‌هاست، ادامه پیدا کند.

در ادامه‌ پیگیری‌های مستمر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد، «کمیته‌ پیگیری مشکلات شهرک‌های صنعتی» که به عنوان زیرمجموعه‌ کمیسیون صنعت، معدن این اتاق فعالیت می‌کند، این بار بازدید از ناحیه صنعتی مرزبان ازنا را در دستور کار قرار داد.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول