اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در شیراز صورت می‌گیرد

برپایی جشن خودکفایی 8 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد استان فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان فارس از برگزاری جشن خودکفایی 8 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد استان فردا در شیراز خبر داد.

برپایی جشن خودکفایی 8 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان فارس، علی اللهیاری گفت: جشن خودکفایی 8 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد استان فارس فردا در سالن سعدی باشگاه فرهنگیان شیراز با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را معرفی خدمات اشتغال و توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش که با دریافت تسهیلات اشتغالزایی به مرحله خودکفایی رسیده‌اند، اعلام کرد.

این مسئول گفت: کمیته امداد امام خمینی استان فارس با نظارت و کنترل نسبت به اجرای طرح‌ها توانسته است به اشتغال واقعی دست پیدا کند و اساس کار این اداره‌کل توانمندسازی و ایجاد استقلال اقتصادی خانواده‌های نیازمند خدمات کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان فارس افزود: سیاست کاری ما بازگرداندن این خانواده‌ها به سمت درآمد و شغل است و در صورتی که فرد استعداد کافی نداشته باشد به وی مهارت‌آموزی داده و بعد از پیدا کردن توانایی لازم با تعریف کار برای فرد تسهیلات مورد نیاز در اختیار وی قرار می‌گیرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان فارس نیز سقف پرداخت تسهیلات خودکفایی به نیازمندان را 10 تا 150 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: برای هر خانوار به طور متوسط 70 میلیون ریال هزینه شده است.

سهراب روستایی اظهار کرد: بیشترین طرح‌های اجرا شده در استان فارس در زمینه دامپروری بوده که 40 درصد را به خود اختصاص داده و مابقی طرح‌های کشاورزی، صنایع دستی، خدمات و صنعت، معدن و تجارت بوده است.

در این مراسم، حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امام جمعه شیراز، ائمه جمعه سراسر استان فارس، مسئولان استانی و محلی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/2448/ز/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول