اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

دیپلمات‌های ما باید بر اساس بی‌اعتمادی به طرف‌های غربی مذاکره را پیش ببرند

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: دیپلمات‌های ایران باید بر اساس بی‌اعتمادی به طرف‌های غربی به ویژه آمریکایی‌ها در مذاکرات 1+5 حاضر شده و این گفت‌وگو‌ها را به پیش ببرند.

دیپلمات‌های ما باید بر اساس بی‌اعتمادی به طرف‌های غربی مذاکره را پیش ببرند

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: همانطور که رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها و به ویژه در آخرین رهنمودها در جمع مردم آذربایجان شرقی تاکید فرمودند، ملت ایران هیچ اعتمادی به غربی‌ها از جمله سران کاخ سفید ندارد.

وی تصریح کرد: مقام عظمای ولایت تاکید فرمودند که ما اعتمادی به آمریکایی‌ها نداریم و ریشه این بی‌اعتمادی نیز رفتارهای خصمانه، زورگویی‌ها و تهدیدها و توطئه‌هایی است که حداقل در 35 سال اخیر علیه ملت ایران انجام داده‌اند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در شرایط فعلی دیپلمات‌های ایرانی چگونه باید در مذاکره با گروه 1+5 حضور یافته و از منافع ملت ایران دفاع کنند، گفت: رهنمودهای اخیر رهبری معظم انقلاب فصل‌الخطاب است و باید در صدر برنامه‌های دیپلمات‌های ما باشد.

اکبریان تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، ما به تعهدات خود به جامعه جهانی پایبند هستیم و بر خلاف غربی‌ها به قولی که دادیم عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: البته باید توجه داشته باشیم که هیچ اعتمادی به طرف‌های غربی به ویژه آمریکایی‌ها نداریم و با وجود این بی‌اعتمادی در مذاکرات شرکت کرده و می‌کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: بنابراین دیپلمات‌های ما باید بر اساس بی‌اعتمادی به طرف مقابل، مذاکره را به پیش برده و بدانند که کوچک‌ترین غفلت‌ آنها موجب سوء‌استفاده دشمن و تضعیف حقوق ملت ما می‌شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به طور قطع رهبری معظم انقلاب با درایت و اقتداری که دارند و ملت ایران با اتکا وحدت و توان ملی، اجازه تعدی به حقوق کشور را به احدی نخواهند داد و قدرت‌های زورگوی غربی نمی‌توانند حقوق ما را نادیده بگیرند.

اکبریان در پایان اظهار داشت: دیپلمات‌ها نیز با استفاده از توان و قدرت ملی و حمایت‌های داخلی به ویژه حمایت و نظارتی که مقام عظمای ولایت از سیاست خارجی کشور دارند، می‌توانند با قدرت منافع ایران به ویژه در حوزه دستیابی به دانش هسته‌ای را در مذاکرات پیگیری کنند.

انتهای پیام/2302/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول