اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان:

لرستان ظرفیت تولید بیش از 657 هزار تن آرد را در سال دارد

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: لرستان ظرفیت تولید بیش از 657 هزار تن آرد را در سال دارد.

لرستان ظرفیت تولید بیش از 657 هزار تن آرد را در سال دارد

فرشاد بهاروند در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار کرد: استان لرستان 12 کارخانه فعال آردسازی دارد که این تعداد کارخانه ظرفیت تولید 657 هزار تن آرد را دارند.

وی با بیان اینکه بیشتر این کارخانه‌ها از تکنولوژی روز دنیا برخوردار هستند، یاد‌آور شد: همین این امر باعث تحول چشمگیری در صنعت آرد استان از حیث فرآیند تولید و کیفیت آرد شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان با اشاره به اینکه خوشبختانه بسیاری از این کارخانه‌ها توانایی تولید انواع آرد برای مصارف نانوایی و صنایع مختلف را دارند، گفت: این کارخانه‌ها توانایی خوبی در زمینه صادرات آرد به خارج از کشور را دارند.

وی تصریح کرد: در بخش نظارت در تولید این کارخانه‌ها اداره کنترل کیفی و آزمایشگاهی این شرکت به طور مستمر هر ماه از خط تولید بازدید و آن‌ها را درجه‌بندی می‌کند که بر اساس همین درجه‌بندی سهمیه گندم ماهیانه به آن‌ها اختصاص داده می‌شود.

بهاروند یاد‌آور شد: در زمینه رعایت بهداشت محیط و فردی بیشتر نانوایی‌ها از لحاظ وضعیت بهداشتی خوب هستند اما توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل غله، معاونت غذا و دارو بازرسی‌ها صورت می‌گیرد و با نانوایی‌های متخلف به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/2304/م10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول