اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه سمنان:

استکبار جهانی با اسلام مخالف است/ تحریم‏ها و فشارها بهانه است

استاد حوزه و دانشگاه سمنان گفت: تمام فشارها بهانه‏ای است برای اینکه غربی‏ها ما را مهار و کنترل کنند؛ آنها با اسلام مخالف هستند و فقط بهانه‏گیری می‏کنند.

استکبار جهانی با اسلام مخالف است/ تحریم‏ها و فشارها بهانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام علی دیانی امشب در نشست بصیرتی اصناف که با حضور 100 نفر در فاطمیه باغزندان شاهرود برگزار شد، در سخنانی با تأکید بر شناختن دوست و دشمن، اظهار داشت: باید هم دوست و هم دشمن را به خوبی بشناسیم؛ چراکه اگر دوست و دشمن را نشناسیم، نمی‏توانیم تفاوت این دو را با هم تشخیص دهیم.

وی افزود: با توجه به آیات و روایات خداوند بر همه چیز و همه کس غالب است و هر کس که به خدا توکل کند، پیروز و غالب است و آنان که به غیر خدا توکل دارند، مغلوب و غافل هستند.

استاد حوزه و دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی نیز برتری الله بر غیر خدا و نور بر ظلمت بود و با اتکای بر خدا و نیروی الهی این ملت مستضعف بر مستکبران عالم پیروز شدند.

دیانی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در ده سال اول انقلاب ما را به شیوه‏های مختلف امتحان کردند و تلاش کردند به هر شکل ممکن ما را مغلوب کنند؛ اما نتوانستند به علت نیروی اراده الهی و ایمان و بصیرت ملت و رهبری انقلاب.

وی بیان کرد: بعد از دوران امام راحل و رهبری مقام معظم رهبری دشمن تاکتیک حرکتی خود را تغییر داد و به جنگ نرم یعنی جنگ فکر و عقیده روی آورد تا از طریق تسخیر افکار بتواند انقلاب اسلامی را نابود کند.

استاد حوزه و دانشگاه سمنان با اشاره به تلاش دشمن در استعمار مغزها و افکار ملت‏ها گفت: امروز دشمن دیگر استعمار کشورها را انجام نمی‏دهد؛ بلکه استعمار فرانو که همان تسخیر مغزها و قلب‏ها و استفاده از آنها برای ضربه زدن به ملت خود را استفاده می‏کنند.

وی با اشاره به حقوق بشر آمریکایی گفت: آنها ملت‏های بسیاری را به جرم‏های واهی و مخالفت با خود به مرگ می‏کشانند و با این کار حقوق بشر انجام می‏دهند؛ اما کشورهایی که از حق و عدالت دفاع می‏کنند را ناقض حقوق بشر می‏دانند.

دیابی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص حقوق بشر آمریکایی بیان کرد: آنها برای یک سگ یا گربه احترام و حق قائل هستند، اما برای زن مسلمان و با حجاب هیچ حقی قائل نیستند و این یعنی حقوق بشر.

وی تأکید کرد: تمام این‏ها بهانه‏ای است برای اینکه آنها ما را مهار و کنترل کنند، آنها با اسلام مخالف هستند، آنها با دین ما مخالف هستند، آنها می‏خواهند اینها را از ما بگیرند.

استاد حوزه و دانشگاه سمنان افزود: آنها می‏خواهند ما با فلسطین و غزه و سوریه کاری نداشته باشیم، اگر این‏گونه شد آنها از دَر دوستی وارد می‏شوند و مشکلات حل می‏شود.

وی تصریح کرد: ما می‏ایستیم چرا که می‏خواهیم حق و حقیقت را بیان کنیم و جهان را بیدار کنیم و ظلم و ستم و استبداد و طاغوت از بین برود و منجی بیاید و انقلاب جهانی عدالت‏گستر شکل بگیرد.

انتهای پیام/2249/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول