اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان سمنان:

طرح «آیه‏های تمدن» برترین برنامه‏‏ علمی بسیج است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: طرح «آیه‏های تمدن» برترین برنامه‏‏ علمی بسیج است.

طرح «آیه‏های تمدن» برترین برنامه‏‏ علمی بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه سمنان، محمدحسن سلامی در جلسه بررسی طرح آیه‏های تمدن که با حضور رئیس سازمان بسیج دانش‏آموزی و مسئول علمی و آموزشی رزمندگان در دانشگاه فرهنگیان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: باید از این طرح بهره‏برداری حداکثری داشته باشیم و کار را به نتیجه مطلوب برسانیم.

وی با تبیین اهمیت اطلاع‏رسانی درباره طرح‏ آیه‏های تمدن گفت: در طرح آیه‏های تمدن، خدمات آموزشی و علمی از قبیل جزوه و سی.‏دی‏های آموزشی به دانش‏آموزان بسیجی در راستای تقویت بنیه تحصیلی ارائه می‏شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطر نشان کرد: مسئولان امر باید نسبت به برنامه‏ریزی علمی ویژه دانش‏آموزان اهتمام ویژه‏ای داشته باشند.

سلامی اظهار داشت: مجریان طرح آیه‏های تمدن باید منسجم و هماهنگ در تربیت علمی و دینی دانش‏آموزان گام بردارند.

مسئول علمی و آموزشی موسسه رزمندگان استان سمنان نیز در مورد طرح آیه‏های تمدن و هدف از برگزاری آن گفت: هدف از برگزاری این طرح‏ها، تربیت دانش‏آموزانی است که از نظر علمی و از لحاظ ارزش‏های دینی هم‏تراز انقلاب باشند.

غلا‏م‏رضا حافظی از دیگر اهداف برگزاری طرح آیه‏های تمدن را شناسایی دانش‏آموزان مستعد و سرآمد به منظور ارتقای سطح تحصیلی و توانمندسازی آنها در یک برنامه شش ساله عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: این طرح مورد استقبال فرهنگیان واقع شده و این نشان‏دهنده اثربخشی آن است.

مسئول علمی و آموزشی موسسه رزمندگان استان سمنان در پاسخ به این سئوال که انتظار شما از دانش‏آموزان نخبه شرکت‏کننده در این طرح چیست، گفت: دانش‏آموزانی که در این طرح شرکت می‏کنند، عنوان نخبه را می‏گیرند و نخبه کسی است که هم از نظر علمی نخبه باشد و هم از نظر اعتقادی و ارزشی و توقع ما هم همین است که آن جایگاه ارزشی خود را حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، کلاس‏های کنکور و تقویتی آیه‏های تمدن ویژه دانش‏آموزان ممتاز بسیجی مقطع پیش دانشگاهی در دانشگاه فرهنگیان شهرستان سمنان برگزار شد.

این طرح هر ساله و به صورت سراسری میان دانش‏آموزان بسیجی کشور ویژه مقطع‏های پنجم ابتدایی تا چهارم متوسطه برگزار می‏شود.

انتهای پیام/2249/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول