اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از اکران ۲۰ فیلم

جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی به کار خود پایان داد

جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی به کار خود پایان داد.

جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد،‌ سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر که در مرکز خراسان شمالی در جریان بود، امشب با اکران فیلم «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی به کار خود پایان داد.

اکران فیلم‌های این جشنواره که از 19 بهمن در مرکز خراسانی شمالی آغاز شده بود، امشب 20 فیلم این جشنواره در سینما گلشن به نمایش درآمد.

«سایه‌روشن» به کارگردانی فرزاد مؤتمن و «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی پایان بخش جشنواره فیلم فجر در بجنورد بود.

سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به استقبال پرشور مردم از فیلم‌های این جشنواره گفت: همه روزه شاهد حضور جمع کثیری از علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم‌ها در سینما گلشن بودیم به گونه‌‌ای که تمامی صندلی‌های این جشنواره از تماشاگران تکمیل می‌شد.

ابوالحسن حیدری در حاشیه اکران آخرین فیلم این جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با قدردانی از همکاری مجموعه‌های مختلف برای اکران فیلم‌های این جشنواره در مرکز استان تصریح کرد: به طور حتم برگزاری این رویداد بزرگ سینمایی تأثیرات فرهنگی زیادی را در استان به دنبال داشته است.

به گزارش فارس، سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر در مرکز خراسان شمالی با اکران فیلم‌های «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیانی و «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» به کارگردانی شهرام مسلخی در 19 بهمن آغاز شد.

همچنین طی این جشنواره فیلم‌های «بیگانه» به کارگردانی بهرام توکلی «5 ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده، «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی، «خانم» به کارگردانی سینا پاک‌روان،‌ «ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران، «پایان خدمت»‌به کارگردانی حمید زرگرنژاد، «مردن به وقت شهریور» به کارگردانی هاتف علیمردانی، «خانه‌ای کنار ابرها» به کارگردانی سیدجلیل دهقانی از جمله فیلم‌هایی بودند که اکران شدند.

همچنین «کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی، «چند متر مکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی، «خانه پدری»‌به کارگردانی کیانوش عیاری، «چ»‌به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، «50 قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمد، «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان، «اشباح» به کارگردانی داریوش مهرجویی و «حق سکوت» به کارگردانی محمدهادی نائیجی از دیگر فیلم‌های اکران شده در این جشنواره بود.

به گزارش فارس این فیلم‌ها در چهار سانس 14، 16، 18 و 20 در سالن گلشن بجنورد طی 10 برگزاری این جشنواره اکران شد.

انتهای پیام/63002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول