اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور پاکدشت خبر داد

افتتاح کتابخانه تخصصی با محوریت عاشورا، مهدویت و دفاع مقدس در پاکدشت

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور پاکدشت از افتتاح کتابخانه تخصصی و بانک نرم‌افزاری ثارالله با محوریت مهدویت، دفاع مقدس و عاشورا خبر داد.

افتتاح کتابخانه تخصصی با محوریت عاشورا، مهدویت و دفاع مقدس در پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌عمومی دانشگاه پیام‌نور شهرستان پاکدشت، محسن کریمی اظهار داشت: فرهنگ مهدویت به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن، یکی از توانمندترین عوامل رشد و ارتقای فرهنگی جامعه است.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور پاکدشت گفت: طراحی مناسب و صحیح این فرهنگ و گسترش آن در جامعه دانشگاهی باعث رشد و تعالی ارزش‌های اسلامی و معنوی در این نهاد علمی می‌شود.

وی تصریح کرد: این کتابخانه با در اختیار داشتن کتب مذهبی منابع دیداری ـ شنیداری و همچنین ایستگاه کتاب صلواتی در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

کریمی تصریح کرد: آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با مفاهیم مهدوی، دفاع مقدس، عاشورا و گسترش فرهنگ انتظار از دیگر اهداف مهم افتتاح این کتابخانه است.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور پاکدشت خاطرنشان کرد: تمام شیعیان باید پیرامون معرفت و شناخت امام عصر(عج) و حقیقت انتظار و جایگاه و الگوپذیری آن در زندگی خود آگاهی داشته باشند.

بر پایه این گزارش، بازدید از کتابخانه تخصصی و بانک نرم‌افزاری ثارالله با محوریت مهدویت، دفاع مقدس و عاشورا برای خواهران روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه و برای برادران یکشنبه، سه‌شنبه در ساختمان آموزشی شماره یک طبقه اول است.

انتهای پیام/2462/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول