اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

اقتصاد ما جهت فرهنگی داشته باشد/نباید چهره بسیج را خشن جلوه داد

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد باید ارزش‎مدار باشد در واقع باید به اقتصاد، جهت فرهنگی داد و از بعد فرهنگی به آن دست پیدا کرد.

اقتصاد ما جهت فرهنگی داشته باشد/نباید چهره بسیج را خشن جلوه داد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، عیسی امامی در نشستی با مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های گرگان، اظهار داشت: به اعتقاد بنده اگر نظام بخواهد به جایی اطمینان بخش با تمام تضمین‎های لازم برسد و از آسیب‎ها و تهدیدها در امان بماند، باید به جایگاه رفیع بسیج تکیه کند.

وی با بیان اینکه باید نفس و ذات فرهنگ‎مدارانه بسیج را نمایان کرد، ادامه داد: «بسیج» یک نهاد اخلاق‎مدار، اعتقاد محور و دارای انگیزه است که می‎تواند موتور حرکت همه بخش‎ها و فعالیت‎های جبهه نظام باشد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید چهره بسیج را خشن جلوه داد، تصریح کرد: تنها بخش ناچیزی از بسیج و آن هم در زمان نیاز نظامی است، بسیج نه تنها همیشه نظامی نیست، بلکه مهمترین رکن آن «فرهنگی» است که در همه ابعاد جامعه جاری و ساری می‎باشد.

امامی خطاب به دانشجویان بسیجی ادامه داد: اگر زمانی احساس کردید که با صرف وقت و هزینه به خروجی لازم دست پیدا نمی‎کنید باید به موشکافی خلاهای موجود پرداخته و با شناسایی ضعف‎ها در صدد رفع آن برآیید چرا که بسیج مهمترین ارگان فرهنگی کشور است و باید خالی از ضعف باشد.

وی با بیان اینکه هیچ یک از ارگان‎های فرهنگی کشور آن طور که شایسته انقلاب باشد موفق عمل نکردند، تصریح کرد: برای رفع همه مشکلات نباید خود را وابسته به بودجه اقتصادی بدانیم، پشتوانه اقتصادی فقط یک بعد قضیه است که البته باید باشد اما می‎شود این بودجه را خودمان تعریف کنیم و به بودجه دولتی اتکا نداشته باشیم.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مشکل در همین طرز فکر است که ما کارهای اقتصادی را از شرایط مردمی خارج و به دولت وابسته کردیم، به اعتقاد من اقتصاد نیز باید ارزش‎مدار باشد در واقع باید به اقتصاد، جهت فرهنگی داد و از بعد فرهنگی به آن دست پیدا کرد.

امامی با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری در رابطه با کار جهادی، بیان داشت: تأکید معظم‎له در این مطالبه بر مسئله اقتصاد و عمران شهری است یعنی دقیقا همان کاری که همت بسیجی شما دانشجویان را پای کار آورده است یعنی همان اقتصادی که حلال مشکلات است که این عزم جهادی پسندیده در شما باید از بسیج به دیگر مدیران کشوری نیز تعمیم پیدا کند.

وی متذکر شد: بسیج تاکنون بسیاری از خلاهای موجود در جامعه را پوشش داده است و در خیلی از موارد مسئولیت چند دستگاه را با هم به دوش کشیده و موفق بیرون آمده است این امور مصداقی است که نشان می‎دهد اگر نظام اسلامی در هر حوزه‎ای بر نیروی انسانی و ارزشمند بسیج سرمایه‎گذاری کند موفق بیرون خواهد آمد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس در پایان از دانشجویان بسیجی خواست تا با تعامل عاطفی و منطقی با دیگر دانشجویان، آنها را با ارزش‎های فرهنگی بسیج آشنا کنند تا با ظرفیت‎سازی ارزشمدارانه نیروهای بسیجی، شاهد پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتقای رتبه عزت و شرف ملی و توسعه روزافزون دستاوردهای انقلاب در جهان باشیم.

لازم به ذکر است؛ نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی در پایان قول مساعدت و همکاری مستمر با دانشجویان بسیجی برای بررسی مشکلات موجود در سطح دانشگاه‎ها و رفع معضلات موجود را داد.

انتهای پیام/2307/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول