اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور منزل شهید صورت گرفت

تجلیل از مقام سردار شهید اخلاقی در سمنان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان از مقام سردار شهید محمود اخلاقی در آیینی ویژه تجلیل کرد.

تجلیل از مقام سردار شهید اخلاقی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‏ای سمنان، سیدعلی‏اکبر صباغ با حضور در منزل معلم شهید، سردار حاج محمود اخلاقی ضمن دیدار با خانواده شهید، یاد و خاطره این شهید سرافراز و شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

وی در این دیدار که جمعی از معاونان، مدیران و بسیجیان این شرکت نیز در آن حضور داشتند، گفت: انجام خدمت صادقانه به مردم و تلاش برای ایجاد زیرساخت‏های لازم به منظور توسعه استان و کشور، همراه با تعهد و حفظ روحیه بسیجی، حرکت در مسیری است که شهدای انقلاب اسلامی آن را طی کرده‏اند.

محمد اخلاقی، فرزند شهید که به عنوان کارشناس رلیاژ در شرکت برق منطقه‏ای سمنان مشغول به خدمت است، نیز در این دیدار با بیان مطالب و خاطراتی از پدر شهیدش، از توجه شرکت برق منطقه‏ای سمنان در خصوص تجلیل از مقام شهدا و خانواده آنها تقدیر کرد.

سردار شهید حاج محمود اخلاقی، معاون عملیات لشگر 17 علی ابن ابیطالب (ع) در فروردین ماه سال 1335 در سمنان به دنیا آمد و در مرداد ماه سال 1367 در عملیات مرصاد در اسلام‏آباد غرب به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای سمنان، در جوار مرقد شریف امام زاده یحیی (ع) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/74003/ک/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول