اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شیراز:

لابی‌گران در شهرداری شیراز دست برندارند افشاگری می‌کنم

عضو شورای شهر شیراز گفت: اگر لابی‌گران جذب اعتبار برای پروژه‌های ویژه، از کار خود دست برندارند، اقدام به افشاگری می‌کنم.

لابی‌گران در شهرداری شیراز دست برندارند افشاگری می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامعلی ترابی بعد از ظهر امروز در سی و سومین جلسه عادی شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: این روزها شنیده می‌شود که برخی افراد با ایجاد لابی و زیر فشار قرار دادن مسئولان شهرداری قصد اعمال سلیقه شخصی و یا گروهی در نحوه تخصیص اعتبارات شهری در پروژه‌های مورد نظر خود دارند.

وی افزود: این رویه نادرست باید اصلاح شود و از شهردار جهادگر شیراز تقاضا داریم در این زمینه تاثیرناپذیری خود را حفظ کند که در مراحل بعد در صورت ادامه این روال، اسناد و جزییات مداخلات این افراد را به اطلاع مردم می‌رسانم.

عضو شورای شهر شیراز در بخش دیگری از نطق خود اضافه کرد: شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) توسط مقام معظم رهبری نامگذاری و تمام اعضای شورا در وعده‌های انتخاباتی بر پیگیری شاخصه‌های تحقق این وعده تاکید داشته‌اند در حالی که پروژه شاخصی برای استفاده زائران و مجاوران حرم مطهر احمدبن موسی(ع) در بودجه 93 دیده نشده است.

ترابی خاطرنشان کرد: نگاه ویژه به رفع مشکل محرومان جامعه باید در بودجه لحاظ شود و مورد غفلت قرار نگیرد.

وی تصریح کرد: از شاخصه‌های شهر اسلامی توسعه فضای سبز شهری است که در سال‌های گذشته مورد کم‌مهری واقع شده و باید با تصویب بودجه شاهد رشد و شکوفایی این‌گونه فضاهای مفرح شهری باشیم.

عضو شورای شهر شیراز بیان کرد: نگاه شورای چهارم باید به توسعه متوازن و پایدار شهر معطوف باشد که نگاه بخشی و جزیره‌ای به شهر و سایر نهادهای خدمات‌رسان یک آفت برای توسعه شیراز محسوب می‌شود.

ترابی در این زمینه چند مثال ذکر و اضافه کرد: رفع معضل کمربندی شیراز، کارتن خواب‌ها و ترافیک مرکز شهر جز با همکاری سایر نهادهای خدمات‌رسان امکان‌پذیر نیست.

به گفته وی، تلفات سنگین و جراحات و خسارات‌های متعدد وارده به شهروندان نمی‌تواند توسط شهرداری و شورا نادیده گرفته شود چراکه حفظ جان شهروندان بر تمام امور ارجحیت دارد.

عضو شورای شهر شیراز ابراز داشت: برای رفع معضل کارتن‌خواب‌ها و معتادان خیابانی نیز قد‌م‌هایی برداشته شد که هنوز کافی نیست و تا حصول نتیجه گام‌های دیگری نیاز است و باید با همدلی و همراهی مسئولان تحقق پذیرد.

ترابی در پایان اضافه کرد: در مورد ترافیک نیز با نگاه سطحی‌نگر و انجام طرح‌های بدون پشتوانه کارشناسی و عدم همراهی مردم و سایر عوامل دخیل، گره‌ای گشوده نشده و ممکن است مشکلات مردم دو چندان شود.

انتهای پیام/2448/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول