اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد

راه‌اندازی 12 رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتدای امسال تاکنون با راه‌اندازی 12 رشته آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد موافقت کرده است.

راه‌اندازی 12 رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، محمدرضا دارابی اظهار داشت: مجوز ‌این تعداد رشته آموزشی با پیگیری و تلاش گروه‌های آموزشی و اعضاء هیئت علمی دانشگاه در مقاطع مختلف از جمله PHD، فلوشیپ، فوق تخصص، کارشناسی ارشد و کارشناسی پیوسته صادر شده است.

وی رشته‌های اکوکاردیوگرافی با پذیرش یک دستیار برای یک سال، نازایی با پذیرش یک دستیار برای یک سال، بافت‌شناسی دهان با پذیرش دو نفر، جراحی سر و گردن با پذیرش یک نفر، رینولوژی با پذیرش یک دستیار در مقطع فلوشیپ، کلیه کودکان در مقطع فوق تخصص با پذیرش یک نفر را از جمله رشته‌های افزوده شده در مقاطع فلوشیپ و فوق تخصصی برشمرد.

دارابی خاطرنشان کرد:‌ همچنین رشته شیمی دارویی در مقطع PHD با پذیرش سه دانشجو برای یک دوره، کنترل دارو در مقطع PHD (تمدید مجوز) و پزشکی مولکولی در مقطع PHD (تمدید مجوز)، مشاوره مامایی در مقطع کارشناسی ارشد با پذیرش هشت نفر، بهداشت حرفه‌ای در مقطع کارشناسی پیوسته در دانشکده‌های بهداشت مشهد با پذیرش 20 دانشجو و تربت جام با پذیرش 15 دانشجو از جمله رشته‌های آموزشی ایجاد شده در مقاطع دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2202/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول