اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب نوشهر:

2 قاتل در زندان نوشهر به دار مجازات آویخته شدند

دادستان عمومی و انقلاب نوشهر از اعدام دو قاتل در این شهرستان خبر داد و گفت: جرم این دو نفر، قتل عمد پسر عمو و کشتن دانشجوی مشهدی با چاقو بود.

2 قاتل در زندان نوشهر به دار مجازات آویخته شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، کیومرث حمزه صورتی بعد از ظهر امروز در تشریح وضعیت این دو اعدامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دو پرونده جداگانه در سال 1385 فردی به هویت ( ج . م ) در سال 1387 نیز فردی به هویت (م.الف) به ترتیب به جرم قتل عمد پسر عمو و کشتن دانشجوی مشهدی با چاقو با تلاش ماموران آگاهی شهرستان نوشهر شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان داشت: پس از سیر مراحل قانونی پرونده متهمان در دادگاه کیفری مازندران مورد رسیدگی قرار گرفت و دادنامه‌های صادره نیز در شعبات 11 و 37 دیوان عالی کشور مورد تایید و قطعیت قرار گرفت.

این مقام آگاه قضایی شهرستان نوشهر تصریح کرد: پس از تنفیذ و کسب اجازه از ریاست قوه قضاییه احکام قصاص نفس محکومان با رعایت تشریفات قانونی آیین‌نامه و براساس احکام قصاص مصوب سال 1382 پس از صدور نیابت از طرف دادسرای ساری به دادسرای نوشهر در سحرگاه امروز در محوطه زندان نوشهر به اجرا در آمد.

دادستان عمومی و انقلاب نوشهر اجرای حکم قصاص را از احکام الهی و حق اولیای دم مقتول دانست و گفت: با اجرای حکم قصاص ضمن آنکه محکوم علیه به جزا اعمال خود می‌رسد درس عبرت و ارعاب برای دیگران است که قصد ارتکاب اعمال مجرمانه دارند در واقع عاملی بازدارنده خواهد بود.

انتهای پیام/86019/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول