اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر روابط بین‌الملل و اقتصاد خارجی آستاراخان روسیه:

سرمایه‌گذاری خارجی را مورد حمایت قرار می‌دهیم

وزیر روابط بین‌الملل و اقتصاد خارجی آستاراخان روسیه گفت: مسئولان کشور ما در طول 24 ساعت شبانه‌روز، در دسترس سرمایه‌گذاران خارجی هستند و پاسخ‌گوی مشکلات آنها بوده و از سرمایه‌گذاری خارجی حمایت می‌کنند.

سرمایه‌گذاری خارجی را مورد حمایت قرار می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، الکساندرویچ آقاناسیف بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران تشکل‌ها و فعالان اقتصادی مازندران با وزیر روابط بین‌الملل و اقتصاد خارجی آستاراخان روسیه سالن اجتماعات اتاق بازرگانی مازندران، اظهار داشت: دیدار خوب و موثری با استاندار مازندران داشتیم و توسعه روابط تجاری و اقتصادی، موضوع مورد بحث در این نشست بود.

وی با اشاره به اینکه در این نشست به نقاط مشترک بسیاری دست یافتیم، تصریح کرد:‌ روابط تجاری استان‌های دو کشور باید بهبود یابد و این روابط تجاری هم باید مورد حمایت قرار گیرد.

آقاناسیف با بیان اینکه با چند پیشنهاد، به ملاقات استاندار مازندران رفتیم، گفت: این پیشنهادات در زمینه تحویل کالای ایرانی به آستاراخان و کالای روسی به مازندران بود.

وی با اشاره به اینکه در آستاراخان روسیه درباره امنیت سرمایه‌گذاری و بازگشت سرمایه، مشکلی به وجود نمی‌آید، ادامه داد:‌ موسسه دفاع از سرمایه‌های خاموش را به همین منظور راه‌اندازی کرده‌ایم.

آقاناسیف با بیان اینکه این موسسه در کنترل وزارت اقتصادی و روسای کشور ما است، خاطر نشان کرد: مسئولان کشور ما در طول 24 ساعت شبانه روز، در دسترس سرمایه‌گذاران خارجی هستند و پاسخگوی مشکلات آنها بوده و از سرمایه‌گذاری خارجی حمایت می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در این نشست، اظهار داشت: تراز تجاری ایران با روسیه، قابل قبول است اما باید به چند برابر ارتقا یابد.

محمد محمدپور ادامه داد: در ماه‌های گذشته، شاهد کاهش صادرات روسیه به ایران هستیم.

انتهای پیام/86007/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول