اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اجتماعی استانداری اصفهان:

ارتقای امنیت اجتماعی باید بین مردم احساس شود

مدیرکل اجتماعی استانداری اصفهان گفت:ارتقای امنیت اجتماعی باید بین مردم احساس شود.

ارتقای امنیت اجتماعی باید بین مردم احساس شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد جمشیدی ظهر امروز در همایش پلیس، رابطین و مدیران روابط عمومی سازمان‌های دولتی استان اصفهان، اظهار داشت: یکی از مسائل مهم جامعه ما بحث امنیت اجتماعی در کشور است که تاکنون این توقع به خوبی احیا شده است.

وی با بیان اینکه مهم‌تر از امنیت، احساس امنیت در جامعه است، افزود: مردم باید این احساس امنیت را در جامعه درک کنند و این در حالی است که در کشورهای حاشیه‌ای ما مردم هیچ گونه احساس امنیتی ندارند.

مدیرکل اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی علاوه بر احساس امنیت باید بحث امنیت جانی مردم را مدنظر قرار دهد، تصریح کرد: ما امروزه با جنگی به نام جنگ نرم مواجه هستیم که همین امر سبب شد تا ما در کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی مسئله جنگ نرم را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

وی با بیان اینکه اطلاعات و رقم‌های نگران‌کننده‌ای در خصوص مسائل اجتماعی مطرح می‌شود، افزود:‌ ما امروزه با 4 بحران در دنیا روبه‌رو هستیم که باید آنها را مورد توجه قرار دهیم.

جمشیدی اضافه کرد: بحران محیط زیست و تخریب آن و بحران نابودی خانواده از جمله مواردی است که باید مورد آموزش قرار گرفته و صداوسیما و رسانه‌ها باید به آن بیشتر بپردازند چرا که معضلی به نام معضل طلاق و آمار و ارقام‌های نگران‌کننده آن در استان بیانگر این قضیه است.

وی بازگشت به سبک زندگی ایرانی و اسلامی را یکی از راههای برون‌رفت از این بحران‌ها عنوان کرد  و گفت: بحران فقر از سومین بحران‌هایی است که کشور ما را تهدید می‌کند که سرمنشأ آن مسائل اقتصادی است.

مدیرکل اجتماعی استانداری اصفهان بحران مواد مخدر و درآمدزایی حاصل از آن را چهارمین معضل جهانی عنوان کرد و گفت: سالیانه 1.5 تریلیون دلار سود حاصل از مواد مخدر است در حالی که این سود از سود صدور نفت خیلی بیشتر است.

وی تأکید کرد:‌نیروی انتظامی باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهد و همه ارگان‌ها و نهادها نیز باید دست به دست هم بدهند تا بتوانند در بحران‌های مهم جهانی و نیز در مراتب پایین‌تر بحران‌های کشوری و استانی نیز گامی مؤثر بردارند.

انتهای پیام/63012/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول