اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی عملکرد سالانه فرمانداری‌ها

فرمانداری مرودشت رتبه دوم کشوری را کسب کرد

فرماندار مرودشت از کسب رتبه اول استانی و دوم کشوری این فرمانداری در ارزیابی عملکرد سال 91 توسط وزارت کشور خبر داد.

فرمانداری مرودشت رتبه دوم کشوری را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه‌ای که به منظور تقدیر از تلاش‌های کارکنان این فرمانداری در برنامه‌های دهه فجر و ارزیابی سال 91 عملکرد این مجموعه برگزار شد، اظهار داشت: با بررسی، امتیازدهی و تأیید مرکز مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور، فرمانداری مرودشت برای نخستین سال بین 400 فرمانداری کشور، از مجموع 100 شاخص مورد ارزیابی با کسب امتیاز 987 از یک‌هزار به عنوان فرمانداری اول در سطح استان و کسب مقام برتر دومی در سطح کشور شناخته شد.

وی افزود: هرچند که انجام وظیفه و خدمت در نظام جمهوری اسلامی جزو حسنات ماندگار تلقی می‌شود و زیبایی و طراوت آن بستگی به مقبولیت الهی دارد اما ارزیابی فرآیندهای کاری و بازخورد آن، باعث رفع نقاط ضعف و جبران کاستی‌ها و ارتقای نقاط قوت کاری و اصلاح روش‌ها و برنامه‌ها برای تعالی سازمانی و افزایش توانمندی همکاران می‌شود.

حسینی، نظارت و ارزیابی عملکرد را باعث بهبود مستمر و افزایش کارایی و کارآمدی و در نتیجه ارتقای بهره‌وری و رضایت‌مندی برشمرد و خاطرنشان کرد: ایجاد انگیزه، تجلیل، تقدیر و تذکر، باعث افزایش علاقمندی به کار و رقابت در خدمت‌رسانی و تلاش برای حسن انجام وظیفه می‌شود.

وی تصریح کرد: بدون شک کسب این موفقیت مرهون تلاش دلسوزانه تمام کارکنان این فرمانداری است که بی‌وقفه برای خدمت به شهروندان و میهن اسلامی همواره می‌کوشند.

فرماندار مرودشت گفت: این انتخاب وظیفه و رسالت فرماندار و کارکنان برای خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم شهر را سنگین‌تر کرده است.

انتهای پیام/2448/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول