اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان البرز:

فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی در البرز رصد می‌شود

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: در آستانه سال نو و آغاز سفرهای نوروزی فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی در استان رصد می‌شود.

فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی در البرز رصد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، احمد ترکاشوند ظهر امروز در حاشیه بازدید از برخی دفاتر خدمات مسافرتی در این استان اظهار کرد: ارائه خدمات به مردم و تأمین نیازهای آنان در بخش‌های مختلف از مهم‌ترین وظایف مسئولان است.

وی ایجاد رفاه و آرامش برای مردم را از دیگر وظایف مسئولان خواند و افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و ورود به سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی باید نظارت بیشتری را بر نحوه عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی در این استان داشته باشیم و شهروندان بدون دغدغه‌خاطر و با آرامش سفر خوبی را در تعطیلات تجربه کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این راستا با اجرای طرحی نظارت بیشتری را بر عملکرد این دفاتر خواهیم داشت.

به گفته ترکاشوند، در این طرح بر نحوه ارائه بلیت‌های مسافرتی، همخوانی نرخ‌ها، ارائه خدمات در تورهای مسافرتی و نیز نحوه ارتباط نیروهای دفاتر با مشتریان نظارت دقیق‌تری می‌شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای موفق‌تر این طرح بازرسان نیز فعال شده‌اند، افزود: برای اجرای این طرح نظارتی بازرسان روزانه بر فعالیت 80 دفتر خدمات مسافرتی در این استان نظارت خواهند داشت.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز با بیان اینکه این طرح تا پایان فروردین‌ماه 93 ادامه دارد، گفت: در این راستا به منظور ارتقای خدمات‌دهی به ویژه برای مسافران آمادگی‌های لازم را به منظور رسیدگی به مشکلات و پیشنهادات آنها داریم.

انتهای پیام/2302/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول