اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس:

چشم‌انداز کشور در توسعه مرزهای فناوری است

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: چشم‌انداز کشور در راستای توسعه مرزهای فناوری است.

چشم‌انداز کشور در توسعه مرزهای فناوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قاینات، جواد هروی در جلسه نخستین شورای مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان قاینات، در ارتباط با اهمیت توجه به بحث فناوری اظهار داشت: چشم‌انداز کشور در راستای توسعه مرزهای فناوری است.

وی تصریح کرد: در شهرستان قاینات با تعامل و همکاری خوبی که بین مسئولان ارشد این شهرستان است در مدت کوتاهی که از تأسیس مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان قاینات می‌گذرد این مرکز از جایگاه خوبی در سطح استان و کشور برخوردار است.

حجت‌الاسلام سیدمرتضی اصفهانی امام جمعه قاینات در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تمام مسئولانی که در راه‌اندازی مرکز رشد قاینات تلاش کرده‌اند، اذعان داشت: مردم شهرستان قاینات افرادی مستعد، خلاق و دارای توانمندی‌های خوبی هستند بنابراین باید با مقتضیات زمان و نیاز جامعه شرایط رشد و پیشرفت را برای شهروندان مهیا کرد و با راه‌اندازی این مرکز مسئولان پرتلاش ثابت کردند که می‌توانند و توانستند این مهم را در کمترین زمان به سرانجام برسانند.

فرماندار قاینات در این جلسه ضمن تشکر از هروی نماینده قاینات در مجلس شورای اسلامی که با حمایت‌ها و پیگیری‌های ویژه‌ای که در رابطه با راه‌اندازی مرکز رشد قاینات در تهران انجام دادند و حمایت پارک علم و فناوری استان اذعان داشت: با تلاش و تعامل و همکاری مجموعه مسئولان شهرستان این مرکز در مدت کوتاهی راه‌اندازی شد و آنچه مهم است خروجی این مرکز است که نتیجه آن در سطح جامعه در بحث زمینه‌های نوین تولید، اشتغال و رونق اقتصادی در آینده نزدیک شاهد آن هستیم.

حسین شرافتی‌راد ادامه داد: راه‌اندازی این مرکز در شهرستان یک کار ماندگار، ارزشمند و در راستای منویات مقام معظم رهبری و در ادامه سیاست‌های دولت تدبیر و امید است که دغدغه تولید و اشتغال و معیشت مردم در اولویت کاری مسئولان است.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌ جنوبی راه‌اندازی مرکز قاینات را در مدیریت عالی شهرستان، پیگیری‌های نماینده محترم در مرکز کشور و وجود نیروهای متخصص، ماهر و کار آمد در شهرستان قاینات دانست و گفت: دهه نخست انقلاب دهه نهضت سواد‌آموزی و اهتمام مسئولان در این امر بود و دهه دوم، دهه کسب تحصیلات تکمیلی و دهه سوم دهه تدبیر و استحکام سیستم آموزش عالی بود و دهه چهارم، دهه توسعه علم و فناوری و از علم تولید ثروت کردن و دهه تولید فناوری است.

محمدرضا دوستی خاطرنشان کرد: با وجود پتانسیل‌های انسانی که در شهرستان قاینات وجود دارد با مدیریت نیروهای خلاق در زمینه رشد و فناوری این مرکز از جایگاه ارزشمندی در همین مدت کوتاه برخوردار شده است.

انتهای پیام/22482/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول