اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار داراب خبر داد

آمادگی داراب برای استقبال از مسافران نوروزی

فرماندار داراب با بیان اینکه خدمت به مسافران نوروزی خدمت به فرهنگ گردشگری است، از آمادگی این شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی داراب برای استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری داراب، کرامت قاسمی در نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان، ایجاد هماهنگی بین بخش‌های مختلف و دستگاه‌های خدماتی در ارائه خدمت به مسافران را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: شهرستان داراب به لحاظ موقعیت جغرافیایی شرایط خاصی دارد و در مسیر ترانزیت جنوب به مرکز و حد فاصل مراکز استان‌های فارس و هرمزگان قرار گرفته که باید تمام امکانات برای ارائه خدمات به مسافران فراهم شود.

قاسمی با اشاره به وجود آثار تاریخی، میراث فرهنگی و مناظر زیبای طبیعی در این شهرستان گفت: آثار متنوع تاریخی و مناظر طبیعی داراب کم‌نظیر بوده و برای مسافران و گردشگران جذابیت لازم را دارد.

وی با تاکید بر ایجاد آمادگی و هماهنگی تمام دستگاه‌ها و اداره‌های مرتبط گفت: با همکاری مسئولان و مردم و برنامه‌ریزی مطلوب، داراب برای استقبال از مسافران نوروزی آماده می‌شود و باید تلاش شود که این شهرستان با داشتن جاذبه‌های تاریخی و طبیعی مقصد گردشگری و نه فقط مسیر گردشگری باشد.

نماینده عالی دولت در داراب بر خدمت صادقانه، با برنامه و بی‌منت به مسافران تاکید کرد و افزود: خدمت به مسافران نوروزی خدمت به فرهنگ گردشگری است و در راستای معرفی بهتر ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی این شهرستان موثر می‌افتد.

فرماندار داراب تصریح کرد: بر خورد با مسافران بسیار مهم و اثرگذار است و باید کمپ‌های راهنمای مسافران در ورودی‌های این شهرستان مستقر شوند و با حسن برخورد و اخلاق حسنه به راهنمایی مسافران بپردازد.

وی بر تهیه نقشه راهنما و بروشور معرفی قابلیت‌های تاریخی، فرهنگی و مناظر طبیعی این شهرستان تاکید کرد و ابراز داشت: بحث اسکان مسافران و ساماندهی محل‌های اسکان از مباحث مهمی است که باید به‌طور جدی دنبال شود.

قاسمی بر ضرورت فعال‌سازی واحدهای صنفی و خدماتی در تعطیلات نوروز تاکید کرد و خواستار پیگیری و نظارت دستگاه‌های نظارتی بر عملکرد آنان شد.

وی همچنین بر تامین نظم و امنیت مسافران، بهداشت محیط، آمادگی خدمات جاده‌ای و بین‌راهی، زیباسازی شهر، آماده‌سازی پارک‌ها و ایجاد کمپ‌های اسکان مسافران نوروزی تاکید کرد.

در این جلسه کمیته‌های مختلف این ستاد تشکیل و مقرر شد موضوعات مختلف به‌صورت تخصصی در جلسات آنها مطرح و پیشنهادات و تصمیمات کمیته‌ها تا پنجم اسفند ماه امسال به دبیرخانه ستاد ارائه و در جلسات بعدی آن تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/2448/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول