اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرداری خورموج:

کار در شهرداری خورموج با 5 میلیارد تومان بدهی آسان نیست

شهرداری خورموج گفت: کار کردن در شهرداری خورموج با 170 نفر پرسنل، هزینه‌های جاری بالا، درآمد کم و بالغ بر 5 میلیارد تومان بدهی کار آسانی نیست.

کار در شهرداری خورموج با 5 میلیارد تومان بدهی آسان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، احمد شیخیانی پیش از ظهر در جلسه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خورموج با نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهر خورموج 40 هزار نفر جمعیت و نزدیک به یک هزار هکتار مساحت دارد و مرکز شهرستان دشتی و دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت مختلف است.

شهردار خورموج افزود: متاسفانه عوامل متعددی موجب شده است که شهر خورموج به عنوان مرکز شهرستان دشتی از نظر عمران شهری نسبت به شهرهای دیگر عقب بماند هر چند کارهایی صورت گرفته است اما انتظار این است که توان بیشتری گذاشته شود که در بحث عمران شهری پیشرفت بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: کار کردن در شهرداری خورموج با 170 نفر پرسنل، هزینه‌های جاری بالا، درآمد کم و بالغ بر 5 میلیارد تومان بدهی کار آسانی نیست و باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود تا ما بتوانیم بر این مشکلات فائق آییم.

شیخیانی خاطرنشان کرد: خدا توفیق داد در مدت کوتاه با تدبیری که اعضای شورا اندیشیدند و همکاری و تعاملی که بین شهرداری و اعضای شورا وجود داشت و اعتمادی که مردم نسبت به شهرداری پیدا کردند ما در این مدت کوتاه چهار ماهه توانستیم مشکلات حقوقی پرسنلی را حل کنیم.

وی اذعان کرد: شهرداری مانند شهر خورموج با مشکلات عدیده از جمله پرداخت حقوق مواجه بود و پنج تا شش ماه حقوق پرسنل عقب بود و کارگران توان کار نداشتند و ما با اولویت‌بندی که انجام دادیم در این مدت کوتاه با کمک‌هایی که از مردم گرفته‌ایم و با پیگیری و ظرفیت‌هایی که داشتیم مشکل پرسنل و سیستم اداری را حل کردیم.

شیخیانی افزود: با تغییراتی که در شهرداری انجام دادیم کار ارباب رجوع در شهرداری خورموج به‌روز شده است و هیچ مراجعه‌کننده‌ای به شهرداری پشت درهای بسته نخواهد نشست و عقیده من این است که مهم‌ترین موفقیت ما حل مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه شهرداری یک موسسه عمومی غیرانتفاعی و غیردولتی است، گفت: از ظرفیت استانی و شهر استفاده کردیم حقوق پنج ماهه پرسنل شهرداری که عقب افتاده بود و هر ماه مبلغ 200 میلیون تومان می‌شد را پرداخت کردیم.

شیخیانی با اشاره به اینکه سعی ما این است که خدمات را در نقاط مختلف شهر به صورت تعادل انجام دهیم، افزود: کارها را اولویت‌بندی کرده‌ایم و نخستین کار ما پر کردن چاله‌های خیابان‌ها و ترمیم حفاری‌ها با سه اکیپ بود.

وی اضافه کرد: روشنایی سطح شهر تاثیر خوبی در روحیه مردم داشته و امروز اعتماد مردم به شهرداری جلب شده است و روزانه 70 ارباب رجوع دارد و این نعمت بزرگی برای شهرداری است و تاکید کرده‌ام که همکاران و اعضای شورا نگذارند این اعتماد از دست برود.

انتهای پیام/66006/غ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول