اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت کربلا بردخون:

یادواره شهدای شهر بردخون اول اسفند برگزار می‌شود

فرمانده حوزه مقاومت کربلا بردخون از برگزاری یادواره شهدای شهر بردخون در اوّل اسفند خبر داد.

یادواره شهدای شهر بردخون اول اسفند برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، یوسف درویشی ظهر امروز در جلسه برنامه‌‎ریزی و هماهنگی یادواره شهدای بخش بردخون، اظهار داشت: شهادت راه پرافتخار و روشنی است که شهیدان با هوشیاری آن را انتخاب کردند و ضمن کسب حیات اجتماعی در قلوب و اذهان جای گرفتند و نام آنان به عنوان انسان‌های ماندگار و ابدی  بر تارک اعصار نوشته می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت کربلای بردخون با اشاره به نقش ایثارگران بویژه مردم بخش بردخون در 8 سال دفاع مقدس، گفت: در دوران هشت ساله دفاع مقدس اقشار مختلف مردم بردخون با همه توان در میادین دفاع از میهن اسلامی حضور یافتند و علاوه بر اینکه بیش از 20 شهید در راه اسلام فدا کردند، تعداد زیادی از آنها به درجه ایثارگری و آزادگی رسیدند.

درویشی افزود: باید تلاش کنیم تا یاد و نام شهیدان در همه لحظات زندگی حضور داشته باشد و یادواره‌های شهیدان می‌تواند ما را نسبت به راه و اهداف شهدا نزدیک‌تر کند و خاطرات آنها را در عمق وجود ما جاودانه کند که تاکنون یادواره‌های زیادی از شهدای بخش، روستاها و شهر بردخون برگزار شده است.

وی اضافه کرد: یادواره لاله‌های خونین و شهدای پایگاه صاحب‌الزمان(عج) شهر بردخون با حضور مسئولان شهرستان و مردم شهیدپرور ساعت 15 روز پنج شنبه یکم اسفند در سالن ورزشی شهدای خلیج فارس بردخون برگزار می‌شود.

پایگاه صاحب‌الزمان (عج) شهر بردخون 9 شهید را تقدیم اسلام کرده است.

انتهای پیام/66003/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول