اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی کشور صورت می‌گیرد

حضور 120 قاری قرآن از لامرد در مسابقات قرآنی کشوری

معاون فرماندار لامرد گفت: در سی و ششمین مسابقات قرآنی کشور به میزبانی فارس 120 قاری قرآن از سطح این شهرستان شرکت می‌کنند.

حضور 120 قاری قرآن از لامرد در مسابقات قرآنی کشوری

به گزارش ‌خبرگزاری فارس از لامرد، عباس رحمانی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی کشور که به میزبانی استان فارس برگزار می‌شود، اظهار داشت: با برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی کشور در فارس شاهد ایجاد یک فضای معنوی در سطح این استان پهناور خواهیم بود.

وی افزود: باید تمام شهرستان‌های استان فارس از این مسابقات استفاده مطلوب ببرند.

معاون فرماندار لامرد با بیان اینکه شهرستان لامرد داری ظرفیت‌های بسیار خوبی در موضوعات مختلف قرآنی است، گفت: در سی و ششمین مسابقات قرآنی کشور به میزبانی استان فارس 120 قاری قرآن از سطح این شهرستان روز پنجم اسفند ماه امسال شرکت می‌کنند.

رحمانی اضافه کرد: محافل قرآنی تا پیش از برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی در سطح این شهرستان با حضور قاریان بین‌المللی و مطرح کشوری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فضاسازی شهری و انجام تبلیغات سی و ششمین مسابقات قرآنی کشور به میزبانی استان فارس در سطح شهرستان لامرد در حال انجام است.

انتهای پیام/2448/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول