اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کمیته‏ رسانه ستاد احیای امر به معروف مصوب شد

برگزاری کارگاه آموزشی مؤلفه‏های امر به معروف برای خبرنگاران سمنانی

کارگاه آموزشی مؤلفه‏های امر به معروف و نهی از منکر برای خبرنگاران رسانه‏ها و مطبوعات استان سمنان برگزار می‏شود.

برگزاری کارگاه آموزشی مؤلفه‏های امر به معروف برای خبرنگاران سمنانی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان سمنان، در جلسه کمیته‏ رسانه و مطبوعات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان که در جهاد دانشگاهی استان سمنان برگزار شد، برگزاری کارگاه آموزشی مؤلفه‏های امر به معروف و نهی از منکر برای خبرنگاران رسانه‏ها و مطبوعات استان سمنان به تصویب رسید.

کارشناس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان در این جلسه گفت: نهاد انقلابی، پرکار و پرتلاش جهاد دانشگاهی نیز مانند ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مظلوم واقع شده است.

علی همتی ادامه داد: گاهی از ثمرات و نتایج مطلوب فعالیت‏های اثربخش جهاد دانشگاهی بهره می‏بریم اما نامی از این نهاد برده نمی‏شود.

همتی همچنین خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر از نگاه و منظر مقام معظم رهبری در جامعه خوب دیده نشده است، ما باید مؤلفه‏های امر به معروف و نهی از منکر را از نگاه مقام معظم رهبری ببینیم؛ آن چیزی که تعریف، تفکر و اندیشه‏ رهبری در خصوص امر به معروف و نهی از منکر است، هنوز در جامعه دیده نشده است.

وی گفت: رویکرد و نگاه مقام معظم رهبری این است که مردم در کنار دشمن‏شناسی، راه مبارزه با دشمن را امر به معروف و نهی از منکر بدانند؛ پاسخ دشمن، نه سیاسی است و نه نظامی، بلکه فقط امر به معروف و نهی از منکر راه مبارزه با دشمن است.

کارشناس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان ادامه داد: مقام معظم رهبری معتقدند فقط از طریق امر به معروف و نهی از منکر می‏توان به مردم راه مبارزه با دشمن را نشان داد و این نیاز به آموزش همگانی و فراگیر دارد.

همتی افزود: باید مؤلفه‏های امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به خصوص بین جوانان تبیین شود و این مهم مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول