اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری کرج:

طرح‌های زیباسازی کرج در آستانه نوروز اجرایی می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: در آستانه سال نو طرح‌های زیباسازی در کرج اجرا می‌شود.

طرح‌های زیباسازی کرج در آستانه نوروز اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسن مدیرروستا ظهر امروز در جلسه ستاد استقبال از بهار گفت: با توجه به اینکه استان البرز یکی از مهمترین استان‌های پرتردد بوده و در فصل بهار گردشگران و مسافران نوروزی بسیاری از این کلانشهر عبور می‌کنند بنابراین اجرای طرح‌های زیباسازی ضروری به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: این طرح‌ها شهر را به لحاظ زیبایی بصری و عمران شهری تحت پوشش قرار می‌دهد و می‌تواند در جذب بیشتر مسافران و گردشگران تاثیرات به‌سزایی داشته باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج با تاکید بر افزایش بهره‌وری و تاثیرگذاری اقدامات در عرصه‌های مختلف شهری ادامه داد: اجرای طرح‌های فرهنگی و هنری از جمله مهمترین این طرح‌هاست.

وی افزود: در این راستا لازم است در این مدت فعالیت‌های عمرانی بزرگی شامل حفاری‌ها متوقف و تمامی اقدامات در راستای طرح استقبال از بهار اجرا شود.

مدیرروستا با اشاره به ضرورت اجرای طرح‌های زیباسازی شهری، هدف از اقدامات عمرانی و سایر طرح‌های شهری تدوین شده را مرمت و بهسازی زیرساخت‌های شهری عنوان کرد و گفت: ساماندهی و ارتقای المان‌های شهر نیز با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی به ویِژه در ایامی که شهر میزبان میهمانان نوروزی است، انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرح وظایف هر سازمان در ایام نوروز باید مشخص شود، ادامه داد: از جمله اقداماتی که در ایام نوروز بسیار حائز اهمیت است و باید پیش از ورود مسافران نوروزی به شهر به اتمام برسد، اجرای فعالیت‌هایی مثل لکه‌گیری آسفالت، مرمت پیاده‌روها و رفع معارضات موجود در این مسیرها و همچنین مرمت جداول و ... است.

انتهای پیام/2302/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول