اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت بارش برف سنگین

راه ارتباطی 15 روستای دهگلان مسدود شد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهگلان از انسداد راه ارتباطی 15 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: 5 اکیپ در راستای بازگشایی راه‌های روستایی فعال شده‌اند.

راه ارتباطی 15 روستای دهگلان مسدود شد

محمود قبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهگلان اظهار کرد: در محورهای اصلی و فرعی این شهرستان تردد بدون کوچک‌ترین مشکلی امکان‌پذیر است.

به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی دهگلان، در محورهای روستایی اکیپ‌های مستقر در حال بازگشایی راه ارتباطی 15 روستای مسدود شده هستند.

وی میزان بارش برف را در این شهرستان 16 سانتی‌متر عنوان کرد و افزود: 3 اکیپ اداره راه و شهرسازی دهگلان، 2 اکیپ پیمانکار بخش خصوصی و 9 تراکتور برف‌روب در مسیرهای مواصلاتی فعال شده‌اند.

قبادی با بیان اینکه به محض قطع‌ شدن بارش برف در کم‌ترین زمان راه‌های مسدود شده بازگشایی خواهند شد، تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها و با توجه به اکیپ‌های فعال در صورت مساعد بودن آب و هوا تا فردا راه‌های ارتباطی روستاهای مسدود این شهرستان باز می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی دهگلان با بیان اینکه عوامل اجرایی برای رفع این مهم در مسیر هستند، خاطرنشان کرد: بارش برف مانع اصلی در بازگشایی سریع راه‌های مسدود شده است.

قبادی به تعدادی از روستاهای مسدود شده این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: قلعه‌گاه، شابلاغی، چشمه دراز، رامل، آلی‌پینک، تازه‌آباد، کانی‌گلزار، گزگزاره، سراب شیخ‌حسن، بریاخان، چیلک، زاخه، چشماق‌اره، سراب دوکل و گزگزاره سفلا از جمله این روستاها هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه 5 دستگاه برف‌روبی این شهرستان به علت فرسودگی و نقص فنی از کار افتاده‌اند، تصریح کرد: مسئولان باید بیشتر به این مهم توجه کنند و اعتبارات خاصی را برای رفع این معضل تخصیص دهند.

وی ضمن انتقاد از فرسودگی دستگاه‌های برف‌روبی این شهرستان خاطرنشان کرد: فرسودگی دستگاه‌ها عامل اصلی کندی در روند برف‌روبی روستاهای این شهرستان بوده و مانعی برای خدمات‌رسانی مطلوب است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهگلان گفت: رانندگان و هموطنان باید از ترددهای غیرضروری پرهیز کرده و یا لزوماً از زنجیر چرخ استفاده کنند و وسایل گرمایشی نیز با خود به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/79019/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول