اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

رئیس راه و شهرسازی گچساران منصوب شد

طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، جعفر برکتی به عنوان رئیس جدید اداره راه و شهرسازی گچساران معرفی شد.

رئیس راه و شهرسازی گچساران منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید اداره راه و شهرسازی گچساران برگزار شد.

این مراسم با حضور مشاور عالی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل روابط عمومی این اداره، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.

طی این مراسم جعفر برکتی به عنوان رئیس جدید اداره راه و شهرسازی گچساران معرفی و از خدمات ارزنده فرامرز انصاری رئیس سابق این اداره تقدیر و تشکر شد.

به گزارش فارس، فرامرز انصاری یکی از مدیران پرتلاش گچساران بوده که در مدت فعالیت وی به عنوان رئیس راه و شهرسازی این شهرستان، پروژه‌های این شهرستان با سرعت بیشتری اجرایی شد.

بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیر هم‌سطح پس از 11 سال معطلی، احداث فاز دوم جاده کمربندی گچساران، واگذاری بیش از یک‌هزار واحد مسکونی مسکن مهر به متقاضیان با رعایت کیفیت مطلوب در ساخت و سازها، خدمات‌رسانی مطلوب و شبانه‌روزی راهداران به ویژه در زمان بارندگی‌ها و اتمام راه‌های آسفالت روستایی بالای 25 خانوار و زیر 25 خانوار در گچساران از جمله مهم‌ترین موفقیت‌های فرامرز انصاری به عنوان رئیس راه و شهرسازی گچساران در زمان مسئولیت وی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/82001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول