اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیت خیر نیک‌اندیشان سلامت در قیروکارزین به ثمر نشست

افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان امام باقر(ع) و پایگاه اورژانس در شهر قیر

با همت خیرین عرصه سلامت، کلینیک تخصصی بیمارستان امام محمد باقر(ع) و پایگاه اورژانس 115 شهری قیر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان امام باقر(ع) و پایگاه اورژانس در شهر قیر

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قیروکارزین با اعلام این خبر، گفت: با حضور معاون فنی استاندار فارس، نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی و رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس، کلینیک تخصصی بیمارستان امام محمد باقر(ع) و پایگاه اورژانس 115 شهری قیر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

دکتر ذوالفقار ذوالفقاری با بیان اینکه این کلینیک تخصصی با 562 متر مربع زیربنا، در زمینی به مساحت یک‌هزار متر مربع در بیمارستان امام محمدباقر(ع) قیر به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: 200 میلیون تومان برای احداث این کلینیک تخصصی هزینه صرف شده که توسط نیکوکار سلامت، اقبال ابراهیمی‌نژاد از وراث مرحوم حاج محمدحسین ابراهیمی‌نژاد پرداخت شده است.

وی ابراز داشت: پایگاه اورژانس شهری قیر نیز با 154 متر مربع زیربنا در زمینی به مساحت 300 متر مربع در مرکز بهداشت قیروکارزین احداث شد که 40 میلیون تومان آن را محمدباقر عباسی، وارث مرحوم حاج حبیب عباسی پرداخت کرده و 65 میلیون تومان دیگر برای احداث و بهره‌برداری از این پایگاه شهری توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین شده است.

انتهای پیام/2448/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول