اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی اداره ورزش و جوانان آمل:

تیم فوتبال آرش آمل نخبگان زیرآب را از پیش رو برداشت

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان آمل گفت: در مرحله نیمه نهایی لیگ فوتبال نونهالان مازندران تیم فوتبال آرش آمل نخبگان زیرآب را از پیش رو برداشت ولی البرز این شهرستان در خانه مغلوب پرسپولیس ساری شد.

تیم فوتبال آرش آمل نخبگان زیرآب را از پیش رو برداشت

علی فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل بیان داشت: ورزش فوتبال یکی از رشته‌های پرمخاطب و پرطرفدار در سطح کشور بوده و این رشته در آمل نیز از طرفداران زیادی برخوردار است.

وی افزود: این رشته در بین رده‌های پایه و نونهالان نیز توانسته در آمل طی چند سال گذشته پیشرفت‌های زیادی را به خود ببیند.

فاضلی با اشاره به حضور دو نماینده این شهرستان در مسابقات لیگ فوتبال نونهالان مازندران یادآور شد: البرز و آرش دو تیم این شهرستان توانستند با حضور در بین برترین‌های فوتبال لیگ دسته یک نونهالان مازندران خود را به جمع تیم‌های صعودکننده به دور نیمه نهایی برسانند.

مسئول روابط عمومی و سخنگوی اداره ورزش و جوانان آمل تصریح کرد: در نخستین دیدار دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک نونهالان استان جمعه گذشته تیم آرش این شهرستان توانست با نتیجه هفت بر یک در دیداری خارج از خانه نخبگان زیرآب را درهم بکوبد.

فاضلی ادامه داد: در این دیدار الهیار صیادمنش با به ثمر رساندن چهار گل جمع گل‌های خود در این مسابقات را به عدد 31 رساند و حسین فاطمی با دو گل و مرتضی محمدی با یک گل دیگر گل‌زنان این دیدار بودند.

وی بیان داشت: البرز دیگر تیم این شهرستان نیز در استادیوم شماره دو شهید چمران آمل با نتیجه پنج بر سه مغلوب پرسپولیس ساری شد تا به برای صعود مرحله نهایی به دیدار برگشت امیدوار باشد.

انتهای پیام/86012/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول