اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استانداری لرستان:

بیش از 1150 هکتار بافت فرسوده در لرستان وجود دارد

معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: بیش از 1150 هکتار بافت فرسوده در لرستان وجود دارد.

بیش از 1150 هکتار بافت فرسوده در لرستان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مجید کیان‌پور صبح امروز در جلسه شورای مسکن استان لرستان در خرم‌آباد با اشاره به اینکه بافت‌های فرسوده یک ظرفیت مناسب برای استان لرستان هستند، گفت: بافت‌های فرسوده سطح استان لرستان می‌توانند ظرفیت‌های خوبی برای توسعه شهری این استان باشند اما متاسفانه تاکنون به خوبی از این ظرفیت استفاده نشده است.

این مسئول یادآور شد: از 1150 هزار بافت فرسوده در استان لرستان تاکنون تنها 3500 واحد مسکونی احداث شده است.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: بانک‌های عامل استان لرستان وظیفه دارند 20 درصد از محل منابع داخلی خود را به پرداخت سرفصل‌های مسکن اختصاص دهند اما برخی از این بانک‌ها تا کنون در این زمینه کم‌کاری کرده‌اند.

کیان‌پور یادآور شد: در این زمینه بانک سپه استان و تجارت همکاری خوبی داشته که انتظار ما این است سایر بانک‌ها در بحث ساماندهی افت‌های فرسوده استان همکاری لازم را داشته باشند.

این مسئول خاطر نشان کرد: طی سه ماه فعالیت خود در استان لرستان بیش از 80 جلسه در زمینه‌های مختلف بویژه مسکن مهر صورت گرفته و مصوبات خوبی تصویب شده اما برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان لرستان نسبت به اجرای مصوبات کوتاهی می‌کنند.

کیان‌پور خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان گفت: مدیران دستگاههای اجرایی این استان وظیفه دارند نسبت به مصوبات جلسات اقدام کنند و پیگیر اجرایی شدن مصوبات باشند.

لازم به ذکر است در این جلسه سایت مسکن مهر 860 واحدی دره‌گرم خرم‌آباد مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی با حضور استاندار گرفته شد.

بر اساس این گزارش؛ قرار شد 400 واحد این سایت تا پایان خرداد و مابقی تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد. همچنین مقرر شد برق‌رسانی به این سایت تا پایان اسفند،‌گاز‌رسانی تا پایان فروردین و آبرسانی تا پایان اردیبهشت سال آینده به این سایت صورت گیرد.

انتهای پیام/2304/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول