اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی سمنان:

سازمان بهزیستی 256 ریز فعالیت را اجرایی می‏کند

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: بهزیستی در استان سمنان 256 ریز فعالیت را اجرایی می‏کند و این کار بسیار طاقت‏فرساست.

سازمان بهزیستی 256 ریز فعالیت را اجرایی می‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، حجت‏الاسلام علی پهلوان در جمع بازنشستگان اداره کل بهزیستی و مراسم تجلیل از 28 نفر از بازنشستگان این استان با حضور مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان سمنان، مدیرکل، معاونان، پرسنل، بازنشستگان و همسرانشان در سالن تجمعات بانک ملی با بیان 256 ریز فعالیت، کار در این سازمان فوق تخصصی را بسیار دشوار دانست.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان افزود: کارکنان بهزیستی آنچنان عاشقانه کار می‏کنند که جدایی از این ارگان برایشان سخت و دشوار است.

وی خدمت بدون منت به عزیزترین و ضعیف‏ترین اقشار جامعه را نعمت بزرگی عنوان کرد که خداوند متعال به عزت و جمال خویش سوگند یاد کرده، پاداش آن را چندین برابر به بندگان عطا می‏کند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان، پرسنل بهزیستی را افراد حرفه‏ای در کار و در عین حال احساسی نام برد که با مهربانی و سعه صدر برای رفاه حال مددجویان و جامعه هدف تحت پوشش گام برمی‏دارند.

پهلوان با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی به افراد دلسوز نیاز دارد، خاطر نشان کرد: طبق تأکیدات مقام معظم رهبری و اصل 44 قانون اساسی، کارکنان بهزیستی پس از بازنشستگی نیز مدیریت مراکز تحت نظارت را بر عهده گرفته و باری از دوش سازمان برمی‏دارند.

وی گفت: خداوند خدمت خالصانه به خلق را بسیار نیکو می‏شمارد و خوشا به حال کسانی که 30 سال از بهترین روزهای عمر خود را در خدمت به بندگان صرف کرده‏اند.

انتهای پیام/2249/ط/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول