اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

شب برفی ایلام و تلاش شهرداری برای صبحی به یاد ماندنی

بارش برف شدید از شب گذشته بیشتر مناطق استان به ویژه شهر ایلام را در بر گرفت.

شب برفی ایلام و تلاش شهرداری برای صبحی به یاد ماندنی

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، به محض بارش برف در شهر ایلام عوامل مختلف دستگاه‌های امدادرسان و خدمات‌رسان از جمله شهرداری ایلام به حالت آماده‌باش درآمدند.

یکی از شهروندان ایلامی درباره بارش برف در شهر ایلام گفت: بارش برف از شب گذشته در ایلام و دیگر مناطق استان باریدن گرفت.

علی دوستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: به محض بارش برف عوامل شهرداری ایلام به خیابان‌ها و معابر آمده و اقدام به برف‌روبی معابر کردند.

وی ادامه داد: این اقدام شهرداری ایلام قابل تحسین بوده و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید در این راستا تلاش کنند.

مسئول اداره خدمات شهری شهرداری ایلام در این‌باره گفت: شب گذشته و در پی بارش رحمت الهی و سفید پوش کردن شهر و زدودن گرد و غبار چند روز اخیر از چهره آن که موجب شادی شهروندان ایلامی شد، شهرداری پس از اطلاع از وضعیت آب و هوای استان، اقدام به تشکیل جلسه ستاد حوادث غیرمترقبه در شهرداری کرد.

مصطفی کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: شهرداری ایلام ضمن فراخواندن تمام عوامل خدمات شهری و اجرایی ماشین آلات مورد نیاز در چندین نقطه شهر مستقر کرد.

وی ادامه داد: پس از مشاهده شدت یافتن بارش برف، سریعاً تمام گروه‌های تعیین شده با تمامی امکانات و ماشین آلات شهرداری، عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی را همزمان در سطح شهر آغاز کردند.

این مسئول اضافه کرد: خوشبختانه این اقدام به موقع سبب شد که تردد شهروندان در آغاز یک روز برفی زمستانی به سهولت انجام شود. افزون بر این، اقدامات شهرداری ایلام سبب رضایت‌مندی شهروندان ایلامی را فراهم کرده است.

مسئول اداره خدمات شهری شهرداری ایلام گفت: هدف ما خدمت رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان و جلب رضایت آنان است.در محدوده بلوار پژوهش و ارغوان به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و شرایط توپوگرافی نسبت به سایر محورها برف‌گیرتر بود و خوشبختانه در حال حاضر هیچگونه مانع که تردد را با مشکل روبرو کند وجود ندارد.

کرمی در پایان از شهروندان خواست در هنگام بارش برف و به منظور تسریع و تسهیل در برف‌روبی و نمک پاشی معابر، از پارک کردن خودروهای خود در خیابان‌های اصلی و معابر کم عرض خودداری کنند.

انتهای پیام/2246/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول