اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین یادواره «نوجوانان عاشورایی» در قرچک برگزار شد

کولیوند: شهدای دانش‌آموز الگوی ارزشمندی برای نسل جدید هستند

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک با اشاره به رشادت‌ها، فداکاری‌ها و بصیرت شهدای دانش‌آموز گفت: شهدای دانش‌آموز الگوی ارزشمندی برای نسل جدید هستند.

کولیوند: شهدای دانش‌آموز الگوی ارزشمندی برای نسل جدید هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، هوشنگ کولیوند صبح امروز در نخستین یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان قرچک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا گفت: شهدای دانش‌آموز الگوهای بسیار مناسب و ارزشمندی برای نسل جوان و نوجوان امروز جامعه هستند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرچک اظهار داشت: امروز گردآوری شیوه‌های بسیار مناسب زندگی و خاطرات شهدای دانش‌آموز ضرورت دارد که دانش‌آموزان و نسل جوان با تلاش‌هایی که در اعتلای جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است، آشنا شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک مبنی بر برگزاری یادواره شهدا در همه ادارات و مراکز، امروز با هدف تجلیل از خانواده معظم شهدای دانش‌آموز و شناساندن دانش‌آموزان شهید به نسل امروز، نخستین یادواره 40 دانش‌آموز شهید شهرستان قرچک با عنوان «نوجوانان عاشورایی» برگزار می‌شود و دبیرخانه دائمی یادواره شهدای دانش‌آموز نیز به‌زودی در محل اداره افتتاح می‌شود.

از خاطره‌گویی فرماندهان جنگ از شهدای دانش‌آموز تا تجلیل مسئولان از خانواده شهدا

این گزارش حاکی است، سردار محمد مقداد و سردار فاطمی‌منش از فرماندهان دفاع مقدس در ادامه این آیین خاطراتی بسیار زیبا برای دانش‌آموزان از دوران دفاع مقدس و شهدای دانش‌آموز بیان کردند که مورد توجه حضّار قرار گرفت.

در پایان مراسم توسط مسئولان شهرستان قرچک از خانواده معظم شهدا با اهدای هدایا و تندیس شهدای دانش‌آموز که به شکل زیبایی توسط آموزش و پرورش قرچک تهیه شده بود، تجلیل شد.

گفتنی است، نخستین یادواره نوجوانان عاشورایی با حضور مسئولان و خانواده معظم شهدا در کانون فرهنگی تربیتی ملائک اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک برگزار شد.

این مراسم که با حضور سرداران و راویان هشت سال دفاع مقدس و جمع کثیری از خانواده معظم شهدا، حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه قرچک، مسئولان ادارات و نهادها، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی شهرستان قرچک و جمعی از دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی قرچک برگزار شد با حال و هوای معنوی همراه بود.

انتهای پیام/2462/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول