اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خبر داد

تشکیل تیم نظارتی بر اماکن ورزشی کردستان

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از تشکیل یک تیم نظارتی به منظور بررسی اماکن زیر پوشش ماده 88 در سطح استان خبر داد.

تشکیل تیم نظارتی بر اماکن ورزشی کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد جولایی صبح امروز در دیدار با فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: اهمیت دادن به قهرمانان و ورزشکاران حرفه‌ای در رشته‌های مختلف را دستور کار داریم. با وجود مشکلات خاص و وسیع بودن حوزه ورزش و جوانان و همچنین پراکندگی اماکن ورزشی نسبت به تشکیل یک تیم نظارتی به منظور بررسی اماکن زیر پوشش ماده 88 اقدام خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: تشکیل این تیم به منظور نظارت بر مسائلی همچون نحوه استفاده از اماکن و پاکیزگی آن ضروری است.

جولایی از ساماندهی هیئت‌های ورزشی استان خبر داد و گفت: با توجه به نگاه جدید اداره‌کل ورزش و جوانان و توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در کنار حفظ و صیانت از امکانات و اماکن ورزشی، ساماندهی هیئت‌های ورزشی استان و نیروی انسانی را در اولویت امورات خود قرار می‌دهیم.

وی اظهار کرد: تلاش داریم تا حد امکان و با توجه به کمبود اعتبارات بتوانیم از مدال‌آوران عرصه‌های جهانی تجلیل و تقدیر به عمل آوریم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار کرد: نگاه تازه این ادراه‌کل در راستای استفاده از افرادی سالم و به دور از هرگونه حاشیه در راس هیئت‌های ورزشی و مسئولان ادارات در شهرستان‌های تابعه است.

جولایی در پایان از توجه ویژه سپاه بیت‌المقدس کردستان به ورزش در این استان و حمایت از ورزشکاران در رشته‌های مختلف قدردانی کرد.

انتهای پیام/79012/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول