اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر:

706 بیمار صعب‌العلاج زیرپوشش کمیته امداد استان بوشهر هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: 706 بیمار صعب‌العلاج زیرپوشش کمیته امداد هستند که تعدادی از این افراد در روستاها هستند و این موجب بالا رفتن هزینه درمانی در کمیته امداد استان شده است.

706 بیمار صعب‌العلاج زیرپوشش کمیته امداد استان بوشهر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی صبح امروز در همایش تجلیل از مراکز بهداشتی برتر طرف قرار داد کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: مراکز بهداشتی، پزشکان و فعالین امر بهداشت و درمان طرف قرارداد کمیته امداد اقدامات خیرخواهانه خوبی در راستای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و بیمه‌ای به مددجویان و نیازمندان ارائه می‌کنند.

وی افزود: طرح پزشک خانواده یکی از طرح‌های خوب برگزار شده در کمیته امداد بوده است که یکی از نکات خوب آن در استان بوشهر ایجاد اعتماد به جامعه پزشکی استان بوشهر بوده است که جلوگیری از ارجاعات غیر مرتبط به استان‌های دیگر و هزینه‌های غیر ضروری نیز شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر خاطرنشان کرد: 17 هزار 129 بیمه شده درمانی وجود دارد که مربوط به شهرهای بالای 20 هزار نفر است که تمامی شهرستان‌های استان به جز اهرم، دیّر و عسلویه تحت حمایت این طرح قرار گرفته است.

محبی ضمن اینکه 157 مرکز درمانی طرف قرارداد ما است، گفت: دستگاه‌های متعددی در راستای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و بیمه‌ای با ما همکاری می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به سازمان بیمه سلامت، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و..... اشاره کرد.

وی اضافه کرد: 706 بیمار صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد هستند که تعدادی از این افراد در روستاها هستند و این موجب بالا رفتن هزینه درمانی در کمیته امداد استان شده است.

محبی با اشاره به اینکه 3886 نفر مددجو در بوشهر بیمه شده‌اند، یادآور شد: این افراد بیمه شده عموماً زنان سرپرست خانوار و افراد بهره‌مند از طرح‌های اشتغال کمیته امداد استان بوشهر بوده است.

وی در پایان از کمک‌های مراکز تقدیر و تشکر کرد و هدیه نیز به این افراد داده شد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول