اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر:

هنرمندان بوشهر مظلوم واقع شده‌اند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر با اشاره به مشکلات هنرمندان در بوشهر گفت: در مقطع کنونی هنرمندان بوشهر مظلوم واقع شده‌اند.

هنرمندان بوشهر مظلوم واقع شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ندا عبدالله‌زاده شامگاه یکشنبه در نشست شورای شهر بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری هفته بوشهر قرار داریم، از استاندار تقاضا داریم ادارات را مکلف کند متناسب با پتانسیل‌هایشان، در جهت برگزاری هفته بوشهر پیش‌قدم شوند و ما را در اجرای مراسمات مربوط به هفته بوشهر یاری رسانند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر با اشاره به مشکل اصلی پیش روی هنرمندان بوشهر ادامه داد: مجتمع فرهنگی هنری 9 دی تنها جایی است که هنرمندان بوشهر می‌توانند اقدام به کارهای فرهنگی کنند.

وی تصریح کرد: در مقطع کنونی هنرمندان بوشهر مظلوم واقع شده‌اند و با توجه به اینکه در سطح شهر بوشهر فقط یک مجتمع فرهنگی هنری وجود دارد اگر مجتمع فرهنگی هنری 9 دی از هنرمندان گرفته شود، دیگر جایی برای فعالیت هنرمندان وجود نخواهد داشت.

عبدالله‌زاده در این راستا اضافه کرد: از استاندار خواهشمندیم که با اقدامات مناسب، مصالحه‌ای با مالک اصلی مجتمع فرهنگی 9 دی داشته باشند تا بار دیگر این مجتمع که به نوعی خانه هنرمندان نیز به شمار می‌رود به آنها واگذار کنیم و زمینه توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنرمندان بوشهر فراهم شود.

عبدالله‌زاده اضافه کرد: مجتمع فرهنگی هنری 9 دی نزدیک به 20 سال است که برای فعالیت هنرمندان شهر بوشهر پیش‌بینی شده و چرا در این مدت پیگیر مشکل مالکیت آن نبوده‌ایم که حال باید با مشکل پلمب شدن این مجتمع توسط صاحب اصلی آن مواجه باشیم.

وی ادامه داد: باید هنرمندان را در جایگاهی ویژه قرار دهیم و با برطرف کردن مشکلات آنها زمینه شکوفا شدن استعدادهایشان را فراهم کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر در پایان یادآور شد: اگر بخواهیم مجتمع فرهنگی هنری 9 دی را واگذار کنیم، بدون شک باید در آینده نزدیک نیز با توجه به اقدامات زیادی که در پارک مادر صورت گرفته، شاهد واگذاری این پارک باشیم.

انتهای پیام/66006/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول