اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران تاکید کرد

تهیه و تدوین نقشه راه محیط زیست مازندران

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران بر تهیه و تدوین نقشه راه محیط زیست استان تاکید کرد.

تهیه و تدوین نقشه راه محیط زیست مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، ناصر مهردادی در نشست شورای اداری اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران بر نگاه کارشناسانه به مسائل زیست محیطی استان، جدیت و فوریت در امور محوله تاکید کرد.

وی با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی درباره مسائل و اتفاقات زیست‌محیطی افزود: ارتباط بیشتر ادارات شهرستانی با اداره روابط عمومی به منظور اطلاع‌رسانی سریع و به موقع و همچنین تعامل با سازمان‌های مردم‌نهاد می‌تواند در جهت پیشبرد اهداف اداره کل موثر باشد.

مهردادی تصریح کرد: بودجه و اعتبارات شهرستانی بر اساس عملکرد و فعالیت ادارات توزیع و تقسیم می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران بر استفاده مناسب از ظرفیت نیروهای انسانی شاغل در این اداره کل تاکید داشته و توجه ویژه به محیط بان‌ها و محیط بانی‌ها را خواستار شد.

وی درباره رعایت سلسله مراتب اداری، رعایت نظم و نظافت در ادارات و محیط بانی‌ها، خودروها و صرفه‌جویی در هزینه‌ها و امور بیت‌المال نیز تاکید کرد.

مهردادی از تهیه و تدوین نقشه راه محیط زیست استان خبر داد و گفت: این نقشه راه پس از تدوین به استانداری و سازمان حفاظت محیط زیست ارسال خواهد شد و برنامه‌های این اداره کل در سطح استان نیز براساس همین نقشه راه اجرا می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران حساسیت ویژه و در چارچوب قوانین، درباره مناطق چهارگانه استان را از روسای ادارات محیط زیست شهرستان‌ها خواستار شد.

وی مسائل پژوهشی را در اولویت کارها دانست و بیان داشت: از طرح‌های پژوهشی مناسب و کارا درباره مسائل زیست محیطی استان حمایت می‌شود.

مهردادی به پایش‌های زیست محیطی از واحدهای صنعتی اشاره کرد و افزود: درباره پایش‌های زیست محیطی فعالیت بیشتری همراه با تعامل با واحدهای صنعتی صورت گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران حضور این اداره کل در کارگروه پسماند استان را با جدیت بیشتر خواستار شد.

وی در پایان پیشرفت در همه امور را در گرو دوستی، وفاق و همدلی همه همکاران دانست.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول