اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت از روند توزیع سبد کالا بازدید کرد

فرماندار شهرستان پاکدشت از روند توزیع سبد کالا در سطح این شهرستان بازدید کرد.

فرماندار پاکدشت از روند توزیع سبد کالا بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، علیرضا قاسمی‌فرزاد با حضور در مراکز توزیع سبد کالا از نزدیک در جریان روند نحوه توزیع و نیز مشکلات اجرای این طرح قرار گرفت.

وی ضمن بازدید از مراکز توزیع سبد کالا، دستورات لازم برای رفع موانع و مشکلات موجود را به اداره صنعت معدن و تجارت صادر کرد.

فرماندار شهرستان پاکدشت اظهار داشت: شهروندان بدون نگرانی از اتمام فرصت یا عدم امکان تهیه برخی اقلام، به تدریج به مراکز معرفی شده مراجعه کنند، چراکه دریافت سبد کالا به صورت کامل و به صورت مجزا امکان‌پذیر است و چنانچه مردم نتوانستند از محلی که برای دریافت سبد کالایی خود مراجعه کرده‌اند برخی کالاها را دریافت کنند، می‌توانند با مراجعه به مراکز دیگر کالای باقیمانده را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: زمان توزیع سبد کالا تا پایان سال تمدید شده و مردم نگران خاتمه زمان توزیع نباشند و تمام مشمولان سبد کالای خود را دریافت خواهند کرد.

فرماندار شهرستان پاکدشت یادآور شد: بیش از 18 مرکز توزیع در سطح شهرستان فعال شده و توزیع سبد کالا را به‌صورت رایگان انجام می‌دهند.

انتهای پیام/2462/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول