اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اعلام کرد

اختصاص 546 میلیارد ریال اعتبار برای بخش آب و کشاورزی آذربایجان غربی

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: امسال 546 میلیارد ریال اعتبار برای بخش آب و کشاورزی آذربایجان غربی تخصیص یافته است.

اختصاص 546 میلیارد ریال اعتبار برای بخش آب و کشاورزی آذربایجان غربی

عبدالله فتح‌الله‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سال 92 برای بخش آب و کشاورزی مبلغ 546 میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک‌های کشاورزی، سپه، صادرات، توسعه تعاون، رفاه کارگران، پست بانک و صندوق حمایت تخصیص یافته است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ابراز داشت: به منظور حمایت از محصولات گلخانه‌ای مبلغ 700 میلیون ریال به 21 طرح کمک بلاعوض پرداخت شده است.

وی یادآور شد: به منظور بالا بردن ضریب تخصصی مکانیزاسیون مبلغ 280 میلیارد ریال از ردیف اعتباری مکانیزاسیون به آذربایجان غربی اختصاص داده شده است و افراد واجد شرایط برای خرید 650 دستگاه تراکتور و 24 دستگاه کمباین و 977 فقره ادوات به بانک عامل معرفی شده‌اند.

فتح‌الله‌زاده با بیان اینکه امسال تعداد 580 طرح در ستاد اجرایی کارگروه اقتصادی و توسعه سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی مورد بررسی قرار گرفته، ادامه داد: با توجه به توجیه مالی طرح‌ها تعداد 111 طرح با اشتغال 456 نفر به مبلغ 663 هزار و 640 میلیون ریال جزو طرح‌های اولویت‌دار و اشتغال‌زا در زیر بخش‌های مختلف به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی عنوان کرد: مبلغ یک هزار و 102 میلیارد ریال سرمایه در گردش از محل منابع داخلی بانک کشاورزی به منظور حمایت از محصولات زراعی و توزیع کود شیمیایی به بهره‌برداران مورد نیاز در سطح آذربایجان غربی توزیع شده است.

فتح‌الله‌زاده با بیان اینکه تعداد 4 هزار و 600 نفر در سامانه رصد اشتغال به عنوان ایجاد فرصت‌های شغلی بخش کشاورزی ثبت شده است، تصریح کرد: مبلغ 421 میلیارد ریال سرمایه در گردش از محل کمک‌های فنی اعتباری برای افزایش تولیدات دام و طیور در آذربایجان غربی به 171 طرح صنعتی پرداخت شده است.

انتهای پیام/61005/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول