اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی اعلام کرد

اعزام نفرات برتر مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن به مسابقات کشوری

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: نفرات برتر مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

اعزام نفرات برتر مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن به مسابقات کشوری

حجت‌الاسلام احمد اصغرنژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نفرات برتر مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در رده سنی بزرگسالان به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

وی یادآور شد: امسال در مسابقات شهرستانی در 17 شهرستان که مسابقات نیمه مقدماتی و شهرستانی برگزار شد حدود 64 هزار نفر شرکت‌کننده در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم داشتیم که حدود 375 نفر از 17 شهرستان آذربایجان غربی به مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن راه یافته بودند.

اصغرنژاد ادامه داد: نفرات برتر مرحله استانی مسابقات قرآن کریم آذربایجان غربی که شامل چهار خواهر و هفت برادر هستند، به این دوره از رقابت های کشوری اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: از هفت برادر اعزامی به مسابقات کشوری قرآن کریم یک نفر در رشته حفظ کل، یک نفر در رشته حفظ 20 جزء، سه نفر در رشته قرائت و دو نفر در رشته ترتیل با منتخبان سایر استان‌ها به رقابت خواهند پرداخت.

اصغرنژاد اضافه کرد: دو نفر از خواهران اعزامی در رشته قرائت، یک نفر در رشته حفظ 20 جزء و یک نفر در رشته ترتیل برای کسب عنوان برتر کشوری به رقابت می‌پردازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی اعلام کرد: سی و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل از اول تا ششم اسفند ماه در شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61005/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول