اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خبر داد

استقبال 9 هزار نفری از جشنواره فیلم فجر در قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در قزوین بیش از 9 هزار نفر در مدت 10 روز از فیلم‌های اکران شده در قزوین دیدن کردند.

استقبال 9 هزار نفری از جشنواره فیلم فجر در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسین شفیعی‌ها در مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر قزوین که امشب در سینما مهتاب برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری نیز این توفیق ایجاد شد که فیلم‌های سی و دومین جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران در استان قزوین نیز اکران شود.

وی افزود: بررسی روند برگزاری این جشنواره در استان قزوین نشان می‌دهد که هر سال وضعیت استقبال علاقه‌مندان به سینما از فیلم‌های فجر بهتر می‌شود به طوری که اشتیاق مردم استان از اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره فیلم فجر بسیار زیاد بوده و این مهم به وضوح قابل مشاهده بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اضافه کرد: برگزاری همزمان این جشنواره در استان‌های مختلف کشور نشان داد که مسئولان مرکزی سینمای کشور، استان‌ها را نیز مدنظر قرار دادند و این آن چیزی است که می‌توانیم از آن به عنوان تمرکززدایی از پایتخت یاد کنیم.

شفیعی‌ها عنوان کرد: از وزیر کشور نهایت قدردانی را داریم که زمینه‌ای را فراهم کرد تا فیلم‌های سی و دومین جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران در 31 استان کشور اکران شده و علاقه‌مندان به سینما از این فرصت ایجاد شده بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: امیدواریم این روند در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد تا هر سال علاقه‌مندان به سینما موفق شوند محصول یک سال سینمای ایران را همزمان با پایتخت‌‌نشینان در اقصی نقاط کشور مشاهده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در جشنواره امسال تجربه اولی‌ها به نسبت خوب درخشیدند که این موضوع نوید می‌دهد که ایران باید در انتظار به روز شدن و شکوفا شدن استعدادهای خوب سینمایی در رشته‌های مختلف بازیگری و کارگردانی باشد.

شفیعی‌ها با اشاره به فیلم‌های اکران شده با موضوع دفاع مقدس در سی و دومین جشنواره فیلم فجر ابراز کرد: فیلم‌های حوزه دفاع مقدس بسیار خوب بود و مورد توجه تماشاگران نیز قرار گرفت.

سینما بهمن قزوین برای جشنواره فجر سال آینده آماده می‌شود

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم سینمای ایران در آینده‌ای نه چندان دور به روزهای اوج خود برسد و فیلم‌ها از چنان بار معنایی برخوردار شوند که مردم حضور بیشتری در سینماها داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ابراز کرد: بنا داریم برای جشنواره سال آینده سینما بهمن را به سیستم دیجیتال مجهز کنیم تا علاوه بر اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سینما مهتاب این فیلم‌ها در سینما بهمن نیز اکران شود.

شفیعی‌ها افزود: تجهیز سینما بهمن موجب می‌شود که علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌ها در شرایط بهتری این فیلم‌ها را تماشا کنند و با ازدحام جمعیت در سالن سینما مهتاب به دلیل کمبود فضا روبرو نشویم.

وی یادآور شد: امیدواریم سینما ملت نیز با همکاری مجموعه مدیریت شهری بازسازی شده و برای اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سال‌های آینده آماده شود.

انتهای پیام/77010/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول