اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر برنامه سی و دومین جشنواره فیلم فجر:

برگزاری جشنواره فیلم فجر در 31 استان کشور/بارش برف خللی در جشنواره ایجاد نکرد

مدیر برنامه سی و دومین جشنواره فیلم فجر گفت: امسال برای نخستین بار جشنواره فیلم فجر در 31 استان کشور همزمان با تهران در ایام خجسته دهه مبارک فجر برگزار شد.

برگزاری جشنواره فیلم فجر در 31 استان کشور/بارش برف خللی در جشنواره ایجاد نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن شمس در مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر قزوین که امشب در سینما مهتاب برگزار شد، اظهار داشت: حلقه شکل گیری و تحقق یک فعالیت فرهنگی هنری زمانی کامل می‌شود که فعالیت بازیگران و دست اندرکاران مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

وی با مطلوب ارزیابی کردن روند برگزاری جشنواره در سراسر کشور افزود: با وجود بارش برف سنگین در بیشتر نقاط کشور بحمدالله همه فیلم‌های در نظر گرفته شده در استان‌های مختلف کشور اکران شده و با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شد.

مدیر برنامه سی و دومین جشنواره فیلم فجر اضافه کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده و آماری که از روند برگزاری جشنواره در بخش‌های مختلف کشور کسب شده می‌توان گفت در مجموع شاهد رضایت و استقبال مردم کشور از نحوه برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان‌ها بودیم.

شمس ادامه داد: جای بسی خرسندی است که توانستیم در استان‌های مختلف کشور به نام سینما و فرهنگ چنین برنامه‌ای برگزار کنیم و این امر با حمایت وزارت کشور و مسئولان استانی سراسر کشور محقق شد.

وی عنوان کرد: امسال برای نخستین بار جشنواره فیلم فجر در 31 استان کشور همزمان با تهران در ایام خجسته دهه مبارک فجر برگزار شد و علاقه‌مندان به سینما در سراسر کشور توانستند از اکران همزمان این فیلم ها بهره‌مند شوند.

مدیر برنامه سی و دومین جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: برپایی این مراسم را به فال نیک می‌گیریم و یقین داریم که با مدیریت و همدلی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان‌ها برگزاری هرچه باشکوه تر جشنواره فیلم فجر را شاهد خواهیم بود.

شمس ابراز کرد: برگزاری این جشنواره در استان قزوین بسیار مطلوب بود و امیدواریم در سال‌های آینده شاهد افزایش تعداد سالن‌ها و ظرفیت آنها برای برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان قزوین باشیم.

وی گفت: با توجه به اینکه استان قزوین از سابقه تاریخی و فرهنگی غنی برخوردار بوده و مردم این خطه علاقه وافری به فرهنگ و هنر دارند، انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این استان باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.

مدیر برنامه سی و دومین جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: آمادگی لازم برای برگزاری این جشنواره در استان قزوین در سال‌های آینده با شکوه بیشتر وجود دارد ولی تحقق این امر نیازمند پیگیری بیشتر مسئولان استان قزوین و بسترسازی برای پیشبرد اهداف این مهم است.

انتهای پیام/77010/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول