اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد گناباد خبر داد

کسب 2 مقام مسابقات روباتیک کشوری خیام توسط دانشگاه آزاد گناباد

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: دو تیم روباتیک این دانشگاه در مسابقات رباتیک کشوری خیام مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

کسب 2 مقام مسابقات روباتیک کشوری خیام توسط دانشگاه آزاد گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، مجتبی حسن‌زاده امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم روباتیک دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در دو دوره مسابقات روباتیک روبولند 2013 و روباتیک سبلان که سال گذشته برگزار شد، عنوان قهرمانی را به دست آورد.

وی افزود: به دنبال این قهرمانی، امسال نیز دو تیم روباتیک این دانشگاه در مسابقات روباتیک کشوری خیام که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور برگزار شد، توانستند مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کنند.

حسن‌زاده بیان داشت: در این مسابقات تیم‌های روباتیک دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در رشته جنگجوی سبک وزن بین 42 تیم از سراسر کشور توانستند این عنوان‌های با ارزش را کسب کنند.

وی گفت: موفقیت تیم‌های روباتیک این دانشگاه مرهون تلاش سرپرست و اعضای تیم‌های روباتیک بوده و این در حالی است که تمامی مراحل طراحی، ساخت و کارهای مکانیکی روبات‌ها توسط اعضای تیم و در مجموعه آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های برق واحد انجام شده است.

حسن‌زاده در پایان تصریح کرد: تیم‌های روباتیک این دانشگاه از دو سال قبل با حمایت معاونت پژوهشی و فناوری با هدف حمایت از دانشجویان مبتکر و تقویت استعدادهای دانشجویان تاکنون موفقیت‌های بزرگ و مهمی را به دست آورده‌اند.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول