اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت بدنی و تفریحات سالم شهردار شیراز خبر داد

برگزاری 13 پیاده‌روی خانوادگی و 3 دوره بازی‌های محلی

معاون تربیت بدنی و تفریحات سالم شهردار شیراز گفت: در راستای ترویج ورزش عمومی، امسال 13 برنامه پیاده‌روی خانوادگی، سه دوره بازی‌های بومی محلی و 21 برنامه ورزشی ویژه محلات برگزار شد.

برگزاری 13 پیاده‌روی خانوادگی و 3 دوره بازی‌های محلی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عباس رضایی عصر امروز در مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری این شهر اظهار داشت: شهرداری شیراز با هشت سالن ورزشی و 17 فرهنگ‌سرا به کارکنان و شهروندان خدمات ارائه می‌دهد.

این مسئول ادامه داد: در بخش بانوان کارمند شهرداری، المپیاد کارکنان در 10 رشته برگزار و همچنین دو دوره مسابقات شنا و برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی در باغ‌های خانواده و ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی برگزار شد.

وی اضافه کرد: در 42 نوبت سالن‌های شهرداری در اختیار سازمان‌های زیر مجموعه قرار گرفت که سازمان‌ها به تناسب تعداد کارکنان یک و برخی دو نوبت از این فضا استفاده کردند.

رضایی بیان کرد: کلاس‌های آموزش فوتبال، کشتی، تنیس روی میز، برگزاری مسابقات جام رمضان و تشکیل تیم شهرداری برای اعزام به مسابقات درون و برون استانی از دیگر فعالیت‌های این مجموعه بوده است.

به گفته وی، دومین دوره المپیاد ورزشی کارکنان از ابتدای دی در 9 رشته ورزشی برگزار شد و نزدیک به یک‌هزار و 600 نفر از کارکنان شهرداری در آن حضور یافتند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 91 بنابر تاکیدات شهردار شیراز فعالیت‌های ورزشی به گونه‌ای منسجم‌تر پیگیری شد.

رضایی تصریح کرد: سال گذشته شهرداری با 127 مربی طرف قرارداد شد و توانست در مسابقات آمادگی جسمانی کلان‌شهرها سه مدال نقره کسب کند.

کسب مقام در مسابقات تنیس روی میز کارکنان دولت دیگر موضوعی بود که وی به آن اشاره کرد و افزود: سال گذشته تیم فوتسال شهرداری شیراز در بین کلان‌شهرها سوم شد و تیم دارت بانوان شهرداری نیز مقام قهرمانی را در کلان‌شهرهای کشور از آن خود کرد.

انتهای پیام/2448/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول