اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد فومن و شفت خبر داد

راه‌اندازی 15 کارگاه و آزمایشگاه واحد فومن و شفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت گفت: تعداد کارگاه‌ و آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت به 15 واحد رسیده است.

راه‌اندازی 15 کارگاه و آزمایشگاه واحد فومن و شفت

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، مجتبی ملکی‌چوبری عصر امروز در نشست معاونان پژوهشی واحدها و مراکز این دانشگاه در واحد فومن و شفت، اظهار داشت: باید زمینه آشنایی اساتید و دانشجویان با پژوهش و طرح‌های تحقیقاتی بیش از گذشته در مراکز علمی و دانشگاهی فراهم آید.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی سالانه 6 درصد از درآمد حاصله خود را به امور پژوهشی و تحقیقاتی تخصیص می‌دهد، ادامه داد: این امر نشانه اهمیت جایگاه پژوهش بین مدیران مجموعه بزرگ دانشگاه در ایران اسلامی است.

این مسئول درباره اقدام‌های حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت در یک سال اخیر افزود: آمار کتاب‌های مرجع با رشد 118 درصد و افزایش تعداد مقالات isi با رشد 38 درصد از جمله اقدام‌ها است.

وی ادامه داد: اضافه کردن کتاب‌های غیر مرجع با رشد 17 درصد و ارائه طرح‌های پژوهشی با رشد 210 درصد و سخنرانی‌های علمی با رشد 67 درصد و... از جمله مهم‌ترین فعالیت‌ها است.

ملکی‌چوبری از راه‌اندازی شش کارگاه و آزمایشگاه جدید خبر داد و گفت: تعداد کارگاه‌ و آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت به 15 واحد رسیده است.

به گفته وی؛ بالغ بر 2 هزار نفر از دانشجویان رشته‌های فنی مهندسی این واحد دانشگاهی از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت خاطرنشان کرد: این کارگاه و آزمایشگاه‌ها شامل فیزیک مکانیک و حرارت، جوشکاری، الکترونیک، مکانیک خاک و مقاومت مصالح است.

وی اضافه کرد: با راه‌اندازی و تجهیز این تعداد کارگاه و آزمایشگاه که برای آنها 5 میلیارد ریال هزینه شده است، دانشجویان در داخل دانشگاه واحدهای درسی خود را می‌گذرانند.

به گزارش فارس، هر یک از اعضای نشست مذکور نظرها، پیشنهادها و راهکارهای خود را در زمینه توسعه و ارتقای فعالیت‌های پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی گیلان ارائه کردند.

انتهای پیام/2300/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول